Toon posts:

Hoe 2 schermen tegelijk gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik werk op een laptop maar heb ook een lcd scherm met digitale ingang op mijn bureau staan.

Hoe sluit ik die nu aan op mijn laptop (welke geen digitale ingang heeft) en hoe gebruik ik die 2 schermen tegelijk?

Alvast bedankt

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Begin even met vertellen wat voor laptop je hebt. De grafische chip in dat ding bepaalt of je 2 schermen tegelijk kunt aansturen.

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:15
Programma Ultramon kun je gebruiken voor aansturen van 2 schermen.

Voor het gebruik van je digitale scherm kun je een converter gebruiken dvi > d-sub (geloof ik).

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

xzoticate schreef op 03 augustus 2004 @ 00:37:
Voor het gebruik van je digitale scherm kun je een converter gebruiken dvi > d-sub (geloof ik).
Dat hangt van het scherm af. Als die DVI ook analoge signalen kent (daarvoor moet het DVI-I zijn maar dat is het meestal wel) kun je gewoon een VGA-DVI kabel gebruiken. Soms zitten die ook standaard bij de monitoren (bij de mijne wel tenminste).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

barcelona4ever, lees die officiele waarschuwing van een paar weken terug eens goed door en handel ernaar, of je gaat net zo hard een tweede krijgen :/

Output<=Input

Als jij totaal niet de moeite doet fatsoenlijk een vraag te stellen, ga je ook geen zinnge antwoorden krijgen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.