Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
50.000 WU's van mij thuis keyserver zal wel een beetje helpen
By ikke geschrijft
Kijk dat is dal een stap inde goeie richting laten er nu maar veel mensjes voglen en dan morgen DPC met stip naar nummer 2 !!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
morgen redden we denk ik niet , gemiddeld doen we tussen de 2 miljoen en 3 miljoen per dag /dot doet er ongeveer 1,5 miljoen
tel die bij het verschil van nu op dan hebben ze 3,4 miljoen ongeveer verschil , flushen wij 3 miljoen is het verschil nog maar 400.000 , denk dat we het net niet gaan redden
Morpheus at Work
tel die bij het verschil van nu op dan hebben ze 3,4 miljoen ongeveer verschil , flushen wij 3 miljoen is het verschil nog maar 400.000 , denk dat we het net niet gaan redden
Morpheus at Work
iets met lenzen
Lees de topic nog eens goed. Juist! We hebben het /. en niet over TA!morgen redden we denk ik niet , gemiddeld doen we tussen de 2 miljoen en 3 miljoen per dag anatech doet er ongeveer 1,5 miljoen
Slashdot doet normaal hooguit 700.000 en wij toch wel 2.5 a 3.0 miljoen, dus als we 2,6 miljoen blokjes flushen dan pakken we ze!
Toch nog niet te vroeg juichen jongens: om /. morgen voorbij te gaan hebben we minstens 2.6M nodig (1.9M + 0.7M die /. ongeveer zal gaan flushen).
Zonder de "miniflush" van I'R Cows meegerekend hadden we vandaag maar een output van net iets meer als 2M.
Er moet dus 600K extra geflushed gaan worden!!!!
Is er niet een public proxy die eens voor de gein wat eerder kan gaan flushen?
Zonder de "miniflush" van I'R Cows meegerekend hadden we vandaag maar een output van net iets meer als 2M.
Er moet dus 600K extra geflushed gaan worden!!!!
Is er niet een public proxy die eens voor de gein wat eerder kan gaan flushen?
Intentionally left blank
jah daar ben ik wel voor ... al hoewel nu ik dit post is het 2:45 (27ste) en veels te laat dus om het bij de stats van 26ste te zien
achjah lets hope for the best
achjah lets hope for the best
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
in naam van DPC, iedereen flushen wat ie flushen kan.
Sparen doe je maar later
Sparen doe je maar later
Go raymondw!Op dinsdag 26 december 2000 15:52 schreef raymondw het volgende:
* raymondw heeft nog wat achter de hand en doet zo een 6k flush....
23: 7+K
24: 43+K
25: 6+K
---------
Tot: 56+K
Van 1 persoon... prettige Kerst nog
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Nee, achter de hand staat er toch. Stond nog op flaptop die ik vergeten was.Op woensdag 27 december 2000 12:52 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Go raymondw!Aan het sparen geweest?
iig ff 3 machines xtra
* raymondw staat in January weer in de lijst....
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Pagina: 1