Toon posts:

[gebruiksaanwijzing] Manhatten 100

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij aan een gebruiksaanwijzing van het antwoordapparaat "Manhatten 100" van kpn kan helpen?
Hij gaat namelijk al na 2x overgaan op het antwoordapperaat, en ik wil dit graag langer hebben.
Ik heb gezocht, maar niks gevonden, ik ben zelfs naar de plaatselijke primafoon geweest en die konden mij ook niet verder helpen.

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Manhatten 100

Heb zelf ook zo'n ding gehad, al jaren geleden ben toen ook naar primafoon geweest voor dezelfde vraag.Die hebben toen aan mij, na telefonische ruggespraak met een of andere helpdesk,verteld dat dit met dit model niet mogelijk was.

Verwijderd

Topicstarter
De helpdesk van kpn valt nog wel het één en ander over te zeggen, ooit eens drie keer gebelt omdat ik met het antwoord ontevreden was, en drie keer een ander antwoord gekregen(niets opgelost dus).
Ik zou dus toch heel graag de gebruiksaanwijzing willen hebben(misschien iemand hier die hem kan/wil scannen voor mij ofzo?)

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik had zelf de gebruiksaanwijzing (zelfs toen meegenomen naar Primafoon),
hierin werd geen vermelding gemaakt om desbetreffende op te lossen.
Naar mijn beste weten biedt de Manhattan 100 die mogelijkheid niet.

Verwijderd

Topicstarter
okee, da's duidelijk, tnx xpdata.
Toch hoop ik nog steeds op iemand die een gebruiksaanwijzing heeft voor mij, want er moet ook een functie in zitten dat je jezelf vanaf een andere telefoon kan bellen, en dan met een code je antwoordapparaat kan afluisteren.
En zo zijn er vast nog wel meer mogelijkheden met dit apparaat die ik graag kom te weten.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?..... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Laatste schopje dan maar...
Pagina: 1