Complimenten voor de service van:

Pagina: 1
Acties:

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 08:44
Sigma.
Zeuren kunnen we allemaal en als iets goed gaat, dan valt er niets te zeuren en is het stilzwijgend goed.
Vandaar een compliment voor Sigma Benelux. Die hebben mijn 28-300mm zoom van 2,5 jaar oud onder garantie (normaal 1 jaar) gerepareerd en op mijn verzoek voorzien van een EOS 300D chip-update. Flatcable voor de lensaansturing was stuk (zat een knik in). Mede verantwoordelijk voor de fijne afhandeling de firma Camex.
Super! _/-\o_

Carpe Diem

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 06:39
welke functie heb je precies binnen Sigma? :P

just kidding... tis idd zeer netjes van hun :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Shopsurvey @ tweakers.net :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
domme vraag maar: hoeveel betaald? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat de chip gratis was.

[ Voor 47% gewijzigd door jvvv op 02-08-2004 22:30 ]

• Patten
jvvv schreef op 02 augustus 2004 @ 22:29:
domme vraag maar: hoeveel betaald? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat de chip gratis was.
Geheel volgens Sigma's eigen regels is een update voor een lens gratis mits deze jonger dan 3 jaar is. Via mail zo ontvangen van Sigma.
Silent Thunder schreef op 02 augustus 2004 @ 22:25:
welke functie heb je precies binnen Sigma? :P

just kidding... tis idd zeer netjes van hun :)
Haha CIO. Zieltjes winnen! O-)
Nee, geen binding met Sigma.

Carpe Diem

Verwijderd

CIO
chef in opleiding?

• Patten
dreeke schreef op 02 augustus 2004 @ 22:26:
Shopsurvey @ tweakers.net :)
Ingevuld. ;)

Carpe Diem

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Chief Ixecutive Officer, gok ik :> (edit: ok, dan niet :))

Fijn is dat he, als een bedrijf je zo positief verrast :) Heb ooit een ouwe Siemens telefooncentrale gekregen - één belletje, en de handleiding zat in de brievenbus d:)b

(Overigens had ik laatst weer een handleiding van ze nodig, via internet aangevraagd - maar nooit meer iets van gehoord. Toch maar weer 'ns bellen dan maar... maar daar gaat dit topic niet over. Sterker nog: dit is FG! * Rataplan zoekt dekking :))

edit:
offtopic:
Rectificatie! De handleiding lag vanochtend in de bus, en ik heb niet extra gezeurd! Niet al te snel dus, maar ze doen het toch maar mooi d:)b

[ Voor 29% gewijzigd door Rataplan op 06-08-2004 11:18 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Patten
Haha, Chief Information Officer. Zo'n lekker wazige term voor een "over-payed" job.
Had wel gewild dat ik dat daar was..... :'(

Carpe Diem

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Patten schreef op 02 augustus 2004 @ 23:14:
[...]

Geheel volgens Sigma's eigen regels is een update voor een lens gratis mits deze jonger dan 3 jaar is. Via mail zo ontvangen van Sigma.
Woho, netjes. Had je gezegd dat je de chip betaald had, had ik geantwoord dat ze de kosten van de kabel in de prijs van de chip hadden verwerkt. Maar dit is wel netjes. Eén ding weet ik wel: goede klantenservice en garantieafhandeling hangt bijna altijd af van wie je brief/mail als eerste leest en je service-ticket opent. Als deze persoon in zijn werk opgaat zul je de beste service hebben, haat deze persoon haar werk, krijg je een standaard-antwoordt of krijg je niks. Zo heb ik al vele keren mooi zaken van bedrijven gekregen (zaken waar je weet dat je zeker 15min van die mensen hun tijd hebt gekost), waarom? Goede personen aan de service.
Natuurlijk heeft Sigma een goede policy ivm garantie.

[ Voor 6% gewijzigd door jvvv op 03-08-2004 00:08 ]

Pagina: 1