Geforce Pro tegen Viper II

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Ik had een vraagje ik kan een Creative Geforce DDR en een viper 2 aankomen, het prijs verschil tussen de twee is 139,- welke kan ik het beste nemen? De spellen die ik speel zijn Q3A, UT, GTA2 en Fifa 2000... Verder vind ik foto's bewerken leuk, moet ik hier ook nog rekening bij houden voor welke kaart ik neem? en voor DVD?

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:19
Das geen moeilijke keus...
De GeForce DDR...
Veel en veel sneller..
Je kunt ook wachten op de NV11 en NV15 die over 2/3 mnden komen, die zijn stuk sneller..

• Uhmmie
Die viper 2 kan ik nu voor 300 tweedehands aankomen en geforce ddr voor 439 tweede hands :) vandaar dat ik een van die twee ga kopen :)

• Morgoth
  • Laatst online: 15-08 10:53
De geforce ddr is wel sneller, maar niet veeeeeeeeel sneller.
Voor q3a en ut rocked the viper II zeker met UT dan kan je de metal drivers gebruiken!! Dat ruled!! maar heb je het geld ga voor de geforce ddr, wil je wat minder uitgeven neem dan de viperII. Overigens heeft de viperII nog wel wat driver problemen. Vooral directx schijnt te zuigen en de t&l is nog niet ondersteund in de drivers. In april komen er t&l drivers uit. Maar ik denk dat je voor 139 gulden meer die geforce moet nemen, maar dat moet je zelf beslissen.

• Uhmmie
Ik ga hem toch maar gewoon in de winkel halen want daar heb je hem voor 100 gulden meer (pricewatch)... Maar zijn die creatives wel goed? verder draai ik nu een athlon met een 235w voeding (en matrox g400) moet ik nu ook meteen een nieuwe voeding kopen?

• Morgoth
  • Laatst online: 15-08 10:53
Dus het word de geforce? Volgens mij is er geen een geforce per definitie slecht. De asus de luxe versie heeft heeft heel veel leuke extratjes erbij zitten. Een bril enzo leuke programma'tjes en dat soort onzin. Maar creative is een goed merk.

• Daan
Uhmm... GeForce DDR voor 539,-?
WAAR?!?!?

• Uhmmie
CDC computers => www.cdc.nl (de Creative Geforce PRO (DDR))

• Daan
Zo zo, dat is wel heeeeel errug cheap...
Bedankt voor de tip, die koop ik deze maand nog! :) :) :)

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
ik ben ook wel geintresseerd....mmmmm

The "real" Champ will always be The Champ

• Uhmmie
Voor iedereen die zo'n speeltje wilt halen... Ze hebben ze momenteel niet op voorraad (dus dat zal wel weer dagen/weken gaan duren voor ze weer te koop zijn)... Misschien moet ik het dan toch maar bij die viper 2 houden en over een tijdje zo'n nv15 kopen :) (als die drivers dan nog steeds zuigen...)

Verwijderd

De Creative kwam er niet echt uit als goede GeForce kaart, kijk liever naar Asus ... V6600 S(G)DRAM of V6800 DDRAM series...

DDR Roundup
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1190

S(G)DR Roundup
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1173

Had eerst de V6600 Pure en nu de V6800 Pure (koste me 100 piek meer) en ik merk er echt nauwelijks iets van... ze zijn allebei erg goed!

TNT(1) & (2) is alweer bijna outdated, tot dat de nieuwe N15 en hoger uit komen.... het is niet leuk meer!

• Jag
  • Laatst online: 00:08

Jag

Het verschil in snelheid tussen de verschillende GeForce DDR modellen is niet groot. Het verschil zit hem vooral in de extra's die je er bij krijgt. Wil je een hooop extra features, zoals een tv-out en 3D bril, of zo'n digitale uitgang voor toekomstige monitoren (niet interessant voor tweakers lijkt mij), dan moet je geen Creative nemen. Als die extra's je niet kunnen schelen, dan is de creative de beste (ook goed verkrijgbaar voor zover ik weet) lijkt mij.
Jag

• Uhmmie
Als je naar die testen kijkt dan scheelt het misschien 2 fps op de 100fps :) dat maakt dus geen bal uit en voor 534,- heb je geen een andere geforce DDR dan die van creative, nou dan maar wat minder extra zooi erbij (die zorgen er allemaar voor dat de ref. drivers van nvidea minder goed werken)...

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Nou vergeet die G-Force DDR maar voor 539 piek.
Ik kreeg het volgende mailtje terug:

Geachte heer,

De informatie die wij op internet hadden staan over de Geforce kaart klopte niet.

Wij hadden wel de Geforce Pro kaarten besteld.
Er zijn echter normale Geforce kaarten met sdram geheugen geleverd.

Onze leverancier is de correcte prijs nog aan het uitzoeken.

Excuses voor de verkeerde informatie.

Mvg,

heheheheh, verrassend!!!

The "real" Champ will always be The Champ

• Daan
Hehe.. das mooi shitty.. :(
Pagina: 1