Hallo tweakers,
Ik heb een klein probleempje met squirrelmail 1.4.3a.
Als ik de Nederlandse taal wil kiezen voor de interface e.d. zijn er flink wat woorden waarbij de eerste twee characters verdwenen zijn
Het rare is dat het alleen bij de nederlandse vertaling is.
Screenies:

*clickable*
Ik heb al geprobeert de hele squirrelmail directory te verwijderen, en opnieuw te downloaden vanaf squirrelmail.org. Maar zelfs met de default config krijg ik dit.
De relevante vertalingsfile file (squirrelmail.po) is ook 'goed', hier staan de texten gewoon normaal in.
Ook heb ik even getest met versie 1.50, maar hier heb ik hetzelfde.
Op de mailinglijsten van squirrelmail hebben ze het wat talen betreft eigenlijk alleen maar over locales (datum/tijd in nederlands formaat), maar niet iets gerelateerd aan dit probleem.
Mocht dit relevant zijn, hierbij mijn php config:
Iemand die hier iets op weet?
Ik heb een klein probleempje met squirrelmail 1.4.3a.
Als ik de Nederlandse taal wil kiezen voor de interface e.d. zijn er flink wat woorden waarbij de eerste twee characters verdwenen zijn
Het rare is dat het alleen bij de nederlandse vertaling is.
Screenies:

*clickable*
Ik heb al geprobeert de hele squirrelmail directory te verwijderen, en opnieuw te downloaden vanaf squirrelmail.org. Maar zelfs met de default config krijg ik dit.
De relevante vertalingsfile file (squirrelmail.po) is ook 'goed', hier staan de texten gewoon normaal in.
Ook heb ik even getest met versie 1.50, maar hier heb ik hetzelfde.
Op de mailinglijsten van squirrelmail hebben ze het wat talen betreft eigenlijk alleen maar over locales (datum/tijd in nederlands formaat), maar niet iets gerelateerd aan dit probleem.
Mocht dit relevant zijn, hierbij mijn php config:
Server waar ik dit op heb draait Slackware Linux 9.1 met kernel 2.6.7, Apache 1.3.31 en PHP 4.3.8.'./configure' '--with-apxs=/usr/local/apache/bin/apxs' '--with-mysql=/usr/local/mysql' '--with-gd' '--with-freetype-dir' '--with-jpeg-dir' '--with-png-dir' '--with-tiff-dir' '--with-zlib' '--with-ttf' '--with-xml' '--with-mm' '--with-snmp' '--with-bz2' '--with-mcrypt' '--with-openssl' '--with-imap=../imap-2004/' '--with-imap-ssl' '--with-xml' '--with-curl' '--with-gettext' '--enable-ftp' '--enable-track-vars' '--enable-trans-sid' '--enable-gd-imgstrttf' '--enable-gd-native-ttf' '--enable-versioning' '--enable-sockets' '--enable-calendar' '--enable-xslt' '--with-xslt-sablot' '--with-iconv-dir' '--with-dom' '--with-dom-xslt' '--with-dom-exslt' '--with-xmlrpc'
Iemand die hier iets op weet?
[ Voor 44% gewijzigd door Mior op 02-08-2004 20:26 ]