Toon posts:

hp pavillion nieuw model openen :S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand er ooit een open gemaakt of open gekregen...

die van mij is niet helemaal 100% meer en me garantie is voorbij :(

maar moet er even in komen, wou hem gister al open maken en daarbij is een stekker los gegaan maar ik krijg hem niet helemaal open :S het lijkt wel alsof in het midden ergens een schroef nog zit die het hele zaakje bij elkaar houd, verder zijn alle schroefjes er al uit en accu en hd enzo.

iemand hier ervaing mee ? moet eerst het scherm eraf of het keyboard ??? heb geen ervaring met laptops :P

alvast bedankt

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:35
Je toetsenbord kan je zo wegklikken, daaronder zit nog een schroef die los moet, vervolgens klettert je laptop uitelkaar omdat je alle schroefjes al los hebt :P

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik mag toch hopen dat dat soort zaken gewoon op de site van HP te vinden is :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 18:30
The_Eagle schreef op 02 augustus 2004 @ 20:21:
Ik mag toch hopen dat dat soort zaken gewoon op de site van HP te vinden is :?
Tis een laptop, daarvan is het niet de bedoeling dat je hem uit elkaar schroeft in principe ;)

Verder denk ik dat het probleem al is opgelost :+

Verwijderd

Topicstarter
zal mischien ook wel op hun site staan :P maar vind het hier gezelliger :P

verder weet ik echt niet wat er fout is :S ik heb genoeg verstand van pc's (het is me werk al 6 jaar) software en hardware matig maar weet niets van laptops :S

wou hem even open maken om hem schoon te maken en om te kijken of er een losse video kaart in zat. ik was dus zover gekomen dat ik alle schroefjes los had maar dat was vannacht om 6 uur :P had een feestje gehad en dacht toen van ik kan nog niet slapen dus ik ga ff kijken naar de laptop of het nou wel of niet mogelijk was van die videokaart en hem even schoon maken.

was dus niet zo een strak idee op een of andere manier, maar ik heb niets raars gedaan, alleen schroefjes eruit gehaald. toen ik vannacht dus nog niet wist dat, bij mijn laptop, eerst de bovenste rand los te schroeven met de speakers, die omhoog trekken met het scherm helemaal plat, en dan het toetsenbord en daar zaten de 2 andere schroefjes :P

maar vannacht had ik dus gewoon weer alles dicht geschroefd en zette hem weer aan, nu gaat hij aan voor 5 seconde en dan hoor je klik en gaat ie uit en weer aan na een seconde of 2. en dat doet ie dan en stopt niet meer. pas als ik de accu eruit trek.

ik weet begod niet wat ik fout heb gedaan :S

iemand enig idee ?

deze lappie is van me vriendin en garantie is net 2 maanden voorbij :P koste me 1500 euro dusseh, alle ideeën welkom :P

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het alweer :P ff helemaal uit en toen weer in elkaar. en hij deed het weer.

wel klein zeg :S

jammer genoeg geen losse videokaart :(
Pagina: 1