Problemen bij provider --> vreemde afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik wil even mededelen dat de Belgische provider Skynet een vreemd probleem heeft. Ruim een jaar geleden kwam dit nog eens voor --> afbeeldingen op de webspace worden tijdelijk gewisseld in willekeurige afbeeldingen.
Daarnet viel het me op dat mijn icon dus veranderd was in een pijp-foto :X

Ik wil hierbij dus mijn excuses aanbieden voor mogelijke veranderingen in mijn afbeelding. Hopelijk wordt het probleem snel verholpen (is toch al weer 2 dagen bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

lijkt me eerder dat iemand op jou skynet account kan, en de plaatjes kan verwisselen. de provider gaat echt niet je plaatjes veranderen, lijkt me.

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Exe-cuter schreef op 02 augustus 2004 @ 19:32:
Ik wil even mededelen dat de Belgische provider Skynet een vreemd probleem heeft. Ruim een jaar geleden kwam dit nog eens voor --> afbeeldingen op de webspace worden tijdelijk gewisseld in willekeurige afbeeldingen.
Daarnet viel het me op dat mijn icon dus veranderd was in een pijp-foto :X

Ik wil hierbij dus mijn excuses aanbieden voor mogelijke veranderingen in mijn afbeelding. Hopelijk wordt het probleem snel verholpen (is toch al weer 2 dagen bezig)
Mja ik zou es een ticket aanmaken bij skynet support. Er zijn de laatste weken wel meer hickups in de residentiele hostingservice.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Neenee, is wel degelijk fout bij provider :) Afbeelding kan om de 5 seconden veranderen, en dit gebeurd bij verschillende mensen. Is even snel weer voorbij als het kwam (vorig jaar toch :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

dan zou ik toch eens contact op gaan nemen met je provider, want dat is natuurlijk belachelijk :+. als voorlopige oplossing zou ik je plaatjes ergens anders hosten, stel je voor dat je een website hebt gemaakt die naar je webspace linkt met plaatjes...

"kijk eens papa, een grote banaan in beeld :+ "

[ Voor 3% gewijzigd door newpegasus op 02-08-2004 19:39 ]

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 22:06
Eerlijk gezegd nooit geen problemen gehad by Skynet. Maar de laatste tijd waren er wel wat probleempjes maar dan eerder in de vorm van userpages die niet bereikbaar waren. En niet in de vorm van "pijp"-foto's :D

edit:
Stuur toch maar ff een mail naar Skynet. Zij misschien wel meer te weten komen door het bekijken van hun logs ofzo.
Voorlopig worden er toch geen problemen gemeld:
http://selfcare.belgacom.net/index.html?l=internet:extra:status

[ Voor 45% gewijzigd door D-Three op 02-08-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

'Willekeurige afbeelding' en dan juist een pijpfoto? Je moet het me niet kwalijk nemen, maar op de een of andere manier geloof ik 't niet echt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:54

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

offtopic:
F5 F5 F5 F5 F5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Steve schreef op 02 augustus 2004 @ 19:45:
'Willekeurige afbeelding' en dan juist een pijpfoto? Je moet het me niet kwalijk nemen, maar op de een of andere manier geloof ik 't niet echt :+.
Ja rofl maar ;) Ik ben al ooit gebanned geweest door mijn icon, dus wil ik het nu niet opnieuw meemaken. De afbeeldingen kunnen vanalles zijn : Foto van tuningshow, banners, reisfotos, ...
Even icon weghalen maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt toch ook gewoon een icon naar GoT uploaden :) heb je tenminste een icon for the time being

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Steve schreef op 02 augustus 2004 @ 19:45:
Spijtig genoeg is het probleem van willekeurige afbeeldingen reeel. Toevallig die foto tsja.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Omdat het GoT is : Hoe kan dit technisch gezien gebeuren ? Zomaar verwijzingen die veranderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 19:49

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Eh, hoor die bestandsnaam wel ....jpg te zijn? of is het ....jpg? :?:?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
AW_Bos schreef op 02 augustus 2004 @ 22:22:
Eh, hoor die bestandsnaam wel ....jpg te zijn? of is het ....jpg? :?:?
Ik heb hem maar even aangepast naar een valse url, puntje van gemaakt dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Mjah bedankt voor je excuses-bij-voorbaat maareuj ik zie de relevantie voor GoT als geheel niet echt, en nu gaat het nog offtopic richting de technische problemen van een provider ook :)

* curry684 plaatst subtiel slotje :Y)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.