Toon posts:

[ME] Rechtermuisknop "Kopieeren naar" menu*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het volgende probleem en ik krijg het niet opgelost.

Ik draai (nog steeds) windows ME en als ik op een icoontje op het bureaublad ga staan, en ik klik er met mijn rechtermuisknop op, dan komt er een menuutje tevoorschijn. In dat menuutje staat ergens 'kopieren naar'. Als ik op 'kopieren naar' ga staan, komt er weer een menuutje. Daarin staat het volgende:

Kopieren naar> 3.5 inch Diskettestation (A)
Bureaublad (snelkoppeling maken)
Emailontvanger
Emailontvanger
Jenskeonline
Mijn documenten
Wizard Webpublicaties

De eerste 'emailontvanger' alsook Jenskeonline zijn dode links. Als ik daarop klik, komt er zo een zaklampje schijnen, maar hij vindt niets. Ik wil die twee items graag weg hebben uit dat menu. Als ik er op ga staan kan ik ze niet deleten of zo. Ik heb wat rondgezocht op met google en hier op Tweakers.net maar ik vind nooit niet hoe je ze weg moet krijgen.... Graag jullie hulp en alvast dank bij voorbaat.

Groetjes

Wouter

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-04 13:59

S913

Abusus non tollit usum

Zoek ergens naar een map SendTo (weet ff niet waar hij staat in Me), \Windows\SendTo of \Windows\Profile\nogwat\SendTo ??

Zal wel hidden zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door S913 op 02-08-2004 19:34 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat (zie hierover ook de Windows Operating Systems Policy)

Verwijderd

Topicstarter
vind ik niet, ik heb geen windows/profiles en een windows/send to (of kopieren naar wegens nl versie) vind ik ook niet

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-05 23:28

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 19:37:
vind ik niet, ik heb geen windows/profiles en een windows/send to (of kopieren naar wegens nl versie) vind ik ook niet
de map 'SendTo' staat bij mij (ook windows me) in de windows folder als verborgen map.

Hij moet daar iig in staan

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Hmm, heb te kort Me gedraaid om het nog echt te weten ... SendTo is het toch in de meeste versie van Windows geweest, weet niet of het in de NL versie anders heette (draai alleen engelse versie). Misschien dat iemand anders het weet :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 09:48

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 19:37:
Het is c:\windows\sendto
Daar staan wat snelkoppelingen, standaard staat daar:

3,5-inch diskette (A).lnk
Bureaublad (snelkoppeling maken).DeskLink
E-mail-ontvanger.MAPIMail
Gecomprimeerde map.ZFSendToTarget
Mijn documenten.mydocs
Prullenbak.lnk
Werkmap.lnk

Je hoeft dus alleen maar dat wat er bij jou extra staat weg te gooien. :*)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Verwijderd

Topicstarter
help ik vind die send to in windows niet terug, hoe moet ik die zichtbaar maken?

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Tip: ik maak in die dir altijd een shortcut naar notepad.exe ... kan je makkelijk al die .nfo, .diz, .1st etc etc openen met Notepad (in XP wat minder nuttig door de "Open with ..." menu, maar onder Me vond ik het wel handig :))

(Maja ... denk niet dat ik de enige ben ;))

[edit]Verkenner, tweede pulldown menu van rechts (damn irritant uitleggen als je een engelse versie heb) onderin iets van "Map opties" en daar op één van die tabbladen zoeken (je moet ergens een optie van omzetten)

[ Voor 30% gewijzigd door S913 op 02-08-2004 19:51 ]

~ H.P. Lovecraft

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden!!!!
thx very much

eindelijk die rommel eruit

heel erg bedankt

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 09:48

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 19:48:
help ik vind die send to in windows niet terug, hoe moet ik die zichtbaar maken?
Je dubbelklikt op Deze Computer,
Extra, Mapopties, Weegave.
Verwijder vinkje bij beveiligde besturingssysteembestanden verbergen.
en ook bij bestandsextensies verbergen voor bekende bestandstypes.
en selecteren Verborgen bestanden en mappen weergeven.

Edit net te laat :P

[ Voor 3% gewijzigd door cjdijk op 02-08-2004 19:56 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Verwijderd

Topicstarter
ik had het al gevonden, maar toch bedankt voor de moeite. Toch gemakkelijk, dergelijke 'kenners' die het allemaal weten

:-)

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 19:57:
ik had het al gevonden, maar toch bedankt voor de moeite. Toch gemakkelijk, dergelijke 'kenners' die het allemaal weten

:-)
Als "kenner" wil ik er dan nog aan toevoegen dat je ME beter gelijk links kan laten liggen en een ander OS te kiezen (win98se/2000 of XP ofzo) :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Pagina: 1