• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011
Beste mensen,

Onlangs ben ik tijdens mijn werk als direct salesmedewerker ("straatverkoper") aangesproken door iemand die bij ACN werkt. Prachtige verhalen als "een toponderneming die in tientallen landen actief is" en "onlangs in Amsterdam een nieuw pand van 20 miljoen heeft laten bouwen" bladibladibla.

Hij vroeg mij of ik geïnteresseerd ben in een "leuke zakelijke uitdaging". Daar ben ik vanzelfsprekend altijd voor in. Maar ik heb nog eens wat zitten uitpluizen over dit bedrijf, ACN, en ik dingen tegen als "pyramidespel" en "oplichters"... dat zaakje stinkt dus, zo lijkt het!

Mijn vraag is of mensen hier ervaring mee hebben... als verkoper of als slachtoffer.. graag alles op tafel! :D

Het idee is dat ik binnenkort naar een informatiebijeenkomst ga. Ik denk wel dat ik ga maar ik twijfel nog of ik wat spionage-apparatuur meeneem of niet ;)

Laat de verhalen maar komen!

Aan de mods: hopelijk heb ik het juiste forum uitgekozen voor dit bericht? :)

www.networkingday.com

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
ACN bestaat al weer een tijdje, het zal ook wel werken, net als het Amway concept waar hier bij mij in't dorp 2 gezinnen aan meedoen.

Op zich is het redelijk betrouwbaar, je krijgt je inkomsten wel en je krijgt bepaalde kortingen. Enige nadeel is dat je actief verkopers moet werven, of veel klanten moet werven wil het uit kunnen voor je. Zolang je dit niet ziet zitten, zou ik ver van ACN wegblijven als vertegenwoordiger. Als klant van ACN is er nix anders dan bij bijvoorbeeld Tele2 of OneTel.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Er zijn zoveel Pyramide bedrijven.
Bijv. Tupperware en HerbaLife gingen/gaan toch ook op die manier?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

race-eend schreef op 02 augustus 2004 @ 19:29:
Aan de mods: hopelijk heb ik het juiste forum uitgekozen voor dit bericht? :)
Nee; het valt op geen enkele wijze onder de policy.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.