Toon posts:

Sapphire 9800 pro / win2k > vragen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een sapphire 9800 pro 128 mb gekocht en in mijn systeem,zie onder,gemonteerd. De omega drivers en vervolgens de intel chipset drivers installed. Alles werkt als een speer (need for speed,unreal etc werken prima) :D

Toch heb ik een vraag! (en omdat ik dacht dat t met de videokaart te maken zou hebben post ik dit bericht hiero)

(Na inbouw van de videokaart) verdwijnt af en toe (ook niet altijd) ineens mijn startmenu (deels) of de quicklaunch is weg en/of rechtermuis doet niets... Na reboot is alles weer okee,tot t weer verkeerd gaat (wat best weer een tijd goed kan gaan :( )

Mijn OS is win2k pro
de harde waren:
P4 - 2,8 Ghz - 800 fsb - 512 kb
P4P800 SE van Asus
wat audio en opticals
een hd van 80 gb
sapphire 9800 pro 128 mb
DDR ram corsair valueselect 3200 512 mb 2x
een kast met 350 watt voeding.

wie heeft tips? :?

----
mocht t bericht toch in een ander deel van het forum thuishoren...ik merk t wel :+

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

is meer een software of WOS vraag denk ik...
heb je ge-upgrade? of een clean install van windows gedaan na het plaatsen van de videokaart?
bij upgraden heb je meer kans op dat er zooi van je oude videokaart blijft hangen, waardoor het minder lekker loopt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst een clean install gedaan en nvidia drivers installed.
Daarna de drivers verwijderd en kaart eveneens en daarna de sapphire erin,drivers installed,om kort te gaan denk ik dat ik beter een clean install had kunnen doen met de sapphire erin :? :(

Ik zal van de week die pc maar ff opnieuw installen en kijken of t probleem dan verdwenen is. 8)

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 10:08:
Ik heb eerst een clean install gedaan en nvidia drivers installed.
Daarna de drivers verwijderd en kaart eveneens en daarna de sapphire erin,drivers installed,om kort te gaan denk ik dat ik beter een clean install had kunnen doen met de sapphire erin :? :(

Ik zal van de week die pc maar ff opnieuw installen en kijken of t probleem dan verdwenen is. 8)
Ja dat denk je idd goed, want dat is wel de bedoeling van een clean install :)

specs