Ipod + Powerbook of iBook = €200 korting voor studenten

Pagina: 1
Acties:

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 21:37
Op http://promo.euro.apple.c...images/cranmjam_flyer.pdf is een flyer te vinden met de regels voor Apple's actie die inhoudt dat je 200 euro terug krijgt als je een laptop en iPod koopt :). Maar er wordt gesproken over een cheque, echter is het mij niet duidelijk of die cheque contant geld waard is of alleen korting als je wéér iets bij Apple aanschaft...

[edit] er staat een regeltje over dat er mogelijk bankkosten in rekening gebracht kunnen worden (overheen gelezen...) dus neem ik aan dat je er contanten voor kunt krijgen :) Leuke aanbieding dus!

[ Voor 25% gewijzigd door straat op 02-08-2004 19:10 ]

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 22:29
He, dat klinkt eigenlijk best wel interessant, ik ben de volgende aanschaf aan het overwegen:

- 12" ibook (airportkaartje krijg ik van school)
- 40Gb 4g iPod

Bedankt voor de tip in ieder geval! :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
Nice, erg nice.

Hou alleen wel rekening met het volgende:
* ipod mini is buitengesloten
* het betreft een 200 euro waardecheque. Komt er op neer dat je 200 euro aan apple producten krijgt en niet een stapel knisperende geldjes. maar ach, met een ipod en een *book kan je altijd wel goodies gebruiken (skin, mouse)

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 22:29
Dat van die waardecheque dat lees ik toch anders hoor!

Of
ze maken het geld op je rekening over (waarvoor de bank wellicht geld vraagt omdat het om een internationale transactie gaat)
Of
ze sturen een cheque op ter waarde van het bedrag

Ik lees nergens dat het om een Apple tegoedbon zou gaan... :?
Ze noemen het niet voor niets "€ 200,- korting", nietwaar?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Ik ga net een 15" Powerbook bestellen (eerste mac btw :) ) en heb net een maandje terug een iPod gekocht, voor de volle mep ook nog eens :'(

Als je alles toch eens van te voren zou kunnen weten :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 22:15 ]

Verwijderd

Hmm leuke actie, alleen ik heb net 28 Juli mijn Ibook besteld. Nog niet ontvangen, maar als het goed is komt ie deze week binnen. Iemand enig idee of ik nu nog de mogelijk heb om een ipodje er bij te bestellen. Omgerekend 100 euro voor een 20GB ipod is namelijk niet verkeerd.

Als apple moeilijk doet, heb ik dan juridisch het recht op deze actie? Het mag toch niet zo zijn dat als je iets nog niet eens binnen hebt en er is al een soort prijsverlaging/ bundel actie.

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:48:
Hmm leuke actie, alleen ik heb net 28 Juli mijn Ibook besteld. Nog niet ontvangen, maar als het goed is komt ie deze week binnen. Iemand enig idee of ik nu nog de mogelijk heb om een ipodje er bij te bestellen. Omgerekend 100 euro voor een 20GB ipod is namelijk niet verkeerd.

Als apple moeilijk doet, heb ik dan juridisch het recht op deze actie? Het mag toch niet zo zijn dat als je iets nog niet eens binnen hebt en er is al een soort prijsverlaging/ bundel actie.
offertes zijn geldig op het moment van dagtekenen. In principe ben jij akkoord gegaan met de aanbieding van Apple op dat moment en er zal weinig zijn dat je daar aan kunt veranderen. Je kan proberen je bestelling te annuleren als dat nog kan en daarna een nieuwe plaatsen.

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 18:40
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:15:
Ik ga net een 15" Powerbook bestellen (eerste mac btw :) ) en heb net een maandje terug een iPod gekocht, voor de volle mep ook nog eens :'(

Als je alles toch eens van te voren zou kunnen weten :X
Ik wil wel een iPod halen, maar heb geen Powerbook nodig. Ieder 50/50? :)

Verwijderd

wAizz schreef op 03 augustus 2004 @ 06:21:
[...]

Ik wil wel een iPod halen, maar heb geen Powerbook nodig. Ieder 50/50? :)
Op een bestelling van 2500 :|

50 euro korting voor jou? 150 voor mij? dat beter? :)

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 18:40
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 09:33:
[...]
Op een bestelling van 2500 :|

50 euro korting voor jou? 150 voor mij? dat beter? :)
Als je voor 75 euro ook akkoord gaat, kun je me mailen op wai2z@hotmail.com
Pagina: 1