Toon posts:

Playstation 2 schijfjes backuppen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je een playstation 2 spel backuppen op een DVD eventueel met software als Alcohol 120% 1.9.2?

Ik heb van de originele dvd een *.mdf (alcohol120%) gemaakt.
En vervolgens is de *.mdf als -R DVD gebrand.

Bij eerdere pogingen gaf de playstation een melding: "Plaats een playstation of playstation2 disc".

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Hiervoor zul je moeten cracken, en dat is iets wat verboden is, dus daarop zul je hier geen antwoord krijgen. Dit moet je echt zelf uitzoeken. Zoals in de FAQ van GoT te vinden is, is het niet toegestaan om hier te vragen hoe je games back-upt (als daarbij cracks van toepassing zijn). Zoeken met Google brengt je genoeg info denk ik.

Profile

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:42

TrailBlazer

Karnemelk FTW

als je had gezocht dan had je gezien dat er veel topics over dit onderwerp zijn. Velen van deze hebben ook een slotje. Waarschijnlijk vind GoT het niet zo'n goed idee. Immers het wekt illegaal kopieren nogal in de hand

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
een backup heb je al gemaakt, aleen die playstation moet omgebouwd zijn :+

Verwijderd

Daar is je antwoord al.

We kunnen je niet (verder) helpen met dit probleem. Ook al heb jij misschien wel een legaal doeleinde, mensen die dit topic search vinden of met dezelfde reden aankomen om te backuppen (al zie ik er bij jou geen) misschien niet. GoT is niet de plek voor kopieeren van spellen / software.

Dit topic is gesloten.