Toon posts:

Een goede en niet te dure digicam?

Pagina: 1
Acties:
  • 858 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben aan het sparen voor een digitale camera. ik ben 15 dus het moet een niet te dure zijn. Toch wil ik natuurlijk wel goede kwaliteit. Ik wil optische zoom (meer == beter) ongeveer 3Mp lijkt me zat. Ik wil goed snel een fototje kunnen schieten (en dat ie em snel wegschrijft!) maar ook lekker met instellingen kunnen spelen (al hoeft niet alles instelbaar te zijn :P) Dus een model die rond de 200 euro zit. Wat zijn goede?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:20

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

FishSoft, heb je al eens op www.dpreview.com gekeken en een vergelijk gemaakt van camera's?

Er zijn erg veel verschillende camera's die door velen als goed worden genoemd, dus dat schiet niet op als je van ons wilt weten wat je moet aanschaffen ;)
Ga eens kijken wat je precies wilt met dat ding en vergelijk er dan een paar. Over het algemeen zijn alle bekendere merken goed trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
Bad habbit :X

Ja dat weet ik, dat was ik eh doh :P Maar ik d8 misschien zijn hier andere mensen == andere adviezen? Ja je weet nooit. Goed rondinformeren enzo kan geen kwaad :P :9 En ik d8 op die site zitten als ik zo kijke een hoop profs dus misschien kijken die ook met heel andere ogen, naar dingen die voor een gewoon iemand niet zo boeien?

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:20

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Hier heb je wat verzameltopics over digicams in bepaalde prijsklassen. Ik zou zeggen: duik daar eens tussen! :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

PromoX

Flying solo

Kieskeurig.nl

Daar kun je genoeg info vinden, evenals ervaringen. Zoeken op GoT en een aantal grote topics doorlezen kan ook zinvol zijn.

Zie verder ook Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy.

And I'm the only one and I walk alone.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
De a70 kan ik je aanraden iig :P
Niet de nieuwste misschien, maar erg populair(geweest.
Er waren een aantal topics over hier op GOT.

Btw, leuke posthistory heb je FishSoft :o

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

FishSoft, jouw vraag hoort in Welke dig. camera onder de 250 euro? thuis, maar sowieso mag je jezelf wel wat meer verdiepen in de digicamwereld. Zie daarvoor de gegeven links hierboven van DPReview oa :) Succes met je keuze.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.