Toon posts:

[bewerken] Abstract maken van een portretfoto

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
voor mijn scriptie wil ik een foto van een patientje bewerken zodat het een abstract beeld geeft van de kenmerken van het syndroom. Het is een foto die gewoon van een openbare website komt, dus geen problemen qua privacy oid, ik wil gewoon op een artistieke manier een leuke titelpagina maken.

probleem is dat het me niet echt lukt... ik probeer het wel, maar heb er ook niet echt veel tijd meer voor. Dus: als jij dit een uitdaging vindt (of je wil gewoon even helpen of showen wat je kan), ga je gang:

Afbeeldingslocatie: http://www.imageuploader.net/images/thumbs/tn_771281christopher_5_filtered.jpg

de kenmerken die zichtbaar moeten blijven:

dikke, wijd uiteenstaande ogen met hangende oogleden

laagstaande oren

ik zat zelf te denken aan bijv. een potloodtekening (eventueel zwart/wit), maar goed, zie maar wat je ervan maakt.

resultaten kan je hier posten of mailen naar

daanvandam // apenzwengel // gmail. com

Verwijderd

Ik zou eerst eens beginnen met een fatsoenlijke grote foto plaatsen, het origineel hier is nog steeds maar 395x450 pix en ik denk dat zelfs die is opgeblazen van een kleine.

Verwijderd

Topicstarter
klopt, en met neatimage er overheen. Heb er helaas geen grotere van.
IK heb nog wel een grotere foto van een andere patient, maar die kan ik niet op de site zetten, alleen mailen.

MAil me je adres gerust, dan stuur ik wat.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dus: als jij dit een uitdaging vindt (of je wil gewoon even helpen of showen wat je kan), ga je gang:
Hier doen we niet aan op GoT, dergelijke 'kan iemand even....?' requests. Jammer maar helaas :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.