Toon posts:

[recspo 2.27] hoe tabellen importeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet als vakantiejob een bestaande adreslijst in tabelvorm (Access) overhevelen naar een volledig nieuw systeem nl. RecSpo.
Nu hebk nog niet uitgevonden of het mogelijk is om die dingen gewoon te exporteren en dan in RecSpo te importeren.
Het is een programma om adressen en dergelijke handig bij te houden en ze willen dus hun contacten (die nu in meerdere access tabellen zitten) allemaal samen.
De help functie van het programma blijkt niet te bestaan en de site van de makers (bussiness solutions) ligt blijkbaar plat.

Het desbetreffende bestand is dus een mde-file (=gecompileerde access database). Volgends de helpfunctie kun je daar dus tabellen in exporteren (wat ik dus moet hebben), maar de makers van dit programma hebben in hun menuutjes geen import/export optie achtergelaten. Mss dat iemand weet of dit te omzeilen is? Als er geen oplossing wordt gevonden, gaan ofwel de makers aangesproken worden of ze dit kunnen integreren, en anders moet ik dus wss een stuk of 3000 adressen overtypen :(

Iemand die mij kan helpen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Was het niet zo dat je door het inhouden van de shift of control button je de betreffende MDE kon editen? Op die manier zou je data gewoon via Access moeten kunnen importeren. Dit weet ik niet geheel zeker; maar dat zal waarschijnlijk wel het truukje zijn waar je even naar moet zoeken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate