Toon posts:

Probleem safeway soundcard - Win media player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai W2k met Windows Media Player 9 (nieuwste uypdate)
Als geluidskaart heb ik een Safeway PCI kaartje (eenvoudigste type) met de originele Safeway (nieuwe) driver.

De geluidskaart werkt en ik kan er bijvoorbeeld wel Midi files mee afspelen (ook in Win Media Player). WAV bestanden en audio cd's pakt ie niet:
Win. Media Player wil het bestand niet afspelen 'omdat er geen geluidskaart is geïnstalleerd, of niet goed'.

Iemand bekend met dit probleem, of beter, met de oplossing?

Bij voorbaat dank!

Hans

0xC00D11BA

Het bestand kan niet worden afgespeeld vanwege een probleem met het geluidsapparaat, bijvoorbeeld de geluidskaart of de geluidscontroller. Deze fout kan de volgende oorzaken hebben:

Het geluidsapparaat wordt door een ander programma gebruikt. Sluit andere programma's die het geluidsapparaat wellicht gebruiken af en probeer nogmaals het bestand af te spelen.
Het geluidsapparaat werkt niet goed. Raadpleeg de probleemoplosser van Windows Help voor geluiden of de documentatie bij het geluidsapparaat om het probleem op te lossen.
Er is geen geluidsapparaat geïnstalleerd op de computer. Installeer een geluidsapparaat en probeer nogmaals het bestand af te spelen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 16:06 ]