bedankt voor de tip..
Greetings
mart
p.s had haast.. :-P
Greetings
mart
p.s had haast.. :-P
Een goedkoper alternatief is de gewone koelpasta die bij elektronicawinkels (Display Elektronica) en bij de betere computerwinkels te koop is. Prijs is ca. f 5,= voor een kleine spuit.
ALleen die goedkope gebruik ik nu al
en hij is 48 graden...
dus toch maat overstappen denk ik..
mart
en hij is 48 graden...
dus toch maat overstappen denk ik..
mart
Verwijderd
Wat voor processor heb je? Hoever heb je overgeklokt?
Als je een thunderbird hebt bijvoorbeeld is 48 graden al heel netjes en zou ik alles gewoon laten zoals het nu is.
Kans bestaat dat je de koeler, na het smeren van de Artic Silver, er niet meer zo mooi opkrijgt en de temperatuur alleen maar hoger wordt in ipv lager.
Als je een thunderbird hebt bijvoorbeeld is 48 graden al heel netjes en zou ik alles gewoon laten zoals het nu is.
Kans bestaat dat je de koeler, na het smeren van de Artic Silver, er niet meer zo mooi opkrijgt en de temperatuur alleen maar hoger wordt in ipv lager.
ja ik geloof niet echt dat tandpasta hiervoor gemaakt is en heeft waarschijnlijk een zeer slechte warmte geleidende eigenschap.
neem gewoon de witte pasta die voldoet al jaren in iedere versterker die er bestaat en ook die worden knap warm en hoe dunner hoe beter,mensen die denken dat met artic zilver je processor 20 graden minder warm zal worden
geloven waarschijnlijk ook nog in sprookjes.
neem gewoon de witte pasta die voldoet al jaren in iedere versterker die er bestaat en ook die worden knap warm en hoe dunner hoe beter,mensen die denken dat met artic zilver je processor 20 graden minder warm zal worden
geloven waarschijnlijk ook nog in sprookjes.
IK heb een duron 750@918
damn ik zag hem zelfs al 49,5 graden worden
oke hij loopt voor de rest als een trein
maar ik wil hem graag om 10000 hebben
hehe
a7v duron 750@900 geforge2 sounblaster live 300wattvoeding fop38 koeling
hehe
10000 ????? nou dan mag je wel alvast een setje vapochill kopen en een retourtje noordpoolOp dinsdag 26 december 2000 17:07 schreef MartNL het volgende:
IK heb een duron 750@918
hehe
39
Pagina: 1