Lijbrandt telecom / snelnet.net 10Mbit up en down?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Zat ik zaterdag bij de haarlemse honkbalweek en zag daar reclame staan van ene firma Lijnbrandt over standaard 10Mbit en 59 televisie zenders. Etc.

Afbeeldingslocatie: http://www.honkbalweek.nl/foto/cuba-nederland/IMG_4843.jpg

Beetje vaag te zien, maar daar stond die 10Mbit ook op. Redelijke grote reclame, dus zou je verwachten dat dit serieus is.

Ga ik kijken nu op die site en zie het volgende staan:
Wachten op uw internetverbinding is niet meer van deze tijd. Daarom introduceert Lijbrandt Telecom snelnet.net. Hiermee heeft u zonder inbelkosten en telefoontikken een permanente internetverbinding van 10Mbit/s. Uniek in Nederland is de mogelijkheid om tegelijkertijd met dezelfde snelheid van 10Mbit/s te verzenden en te ontvangen. Door deze snelheid is het nu nog gemakkelijker om gebruik te maken van alle mogelijkheden die het internet biedt.
Zie ook: http://www.lijbrandt-telecom.nl/

Nu lijkt me dat wel heel vaag en geloof het eigenlijk niet. Je moet zelfs dan je telefoonaansluiting opzeggen bij KPN. Iemand anders dit al gezien of maakt iemand er al gebruik van. Trouwens wel beperkte beschikbaarheid. En 10Mbit up en down zou dan toch op die site wel beter gepromoot moeten staan.

Hoax?

/edit

Ik zie net ook ff extra info
"Het telecom pakket voldoet in alle opzichten aan de moderne gebruikswensen van de studenten. Zo is het straks mogelijk dat studenten zich kunnen abonneren op een súpersnelle internetaansluiting (zonder beltikken!); een telefoonaansluiting waarmee ze zelfs onderling gratis kunnen telefoneren en een kabeltelevisieaansluiting met 59 tv zenders! En omdat studenten het vaak met een smalle beurs moeten stellen, kost een abonnement op dit superpakket slechts €. 23,50 per persoon per maand!"
Ik zie dat ze zich richten op studenten en woningbouw corporaties.
Een kabeltelevisieaansluiting met o.a 59 Tv-zenders
Een telefoonaansluiting, waarmee men in het weekend gratis kan telefoneren
Een supersnelle Internetaansluiting.

[ Voor 35% gewijzigd door M.I.G. op 02-08-2004 15:11 ]

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08-2025
Ik zag ook het volgende:
Tarieven

Alkmaar
Bloemendaal
Bennebroek
Den Burg
Den Haag
Den Helder
Delft
Haarlem
Heemstede
Heerhugowaard
Julianadorp
Leiden
Oegstgeest
Utrecht
Het schijnt dat ze alleen hier zitten en daar woon ik niet.

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:20
Lijbrandt Telecom - iemand ervarigen?

ervaringen met Lijbrandt telecom :)

eerst hadden ze ook een forum op hun site, maar dat is (door de vele slechte reacties?) verdwenen..

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Lijbrandt Telecom - iemand ervarigen?

Dat topic is nog redelijk recent, kunnen we daar verder gaan? :)

Dit topic is gesloten.