Toon posts:

Onvolledige weergave van internetpagina met Browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweaker,

even een vraag. Ik krijg met mijn browser van Mazthon (MyIE2 zal voortaan door het leven gaan als Maxthon) en IE6 steeds onvolledige pagina's te zien. Sommige pagina's worden zelfs helemaal niet weergegeven en daarentegen andere site's weer wel volledig. Gebruik ik Firefox dan doet alles het prima. Ik heb het idee dat het aan Java ligt, vandaar dat ik ook Java pack van Sun gedownload en heb dit geïnstalleerd, alleen hielp het niet.

Ik heb al gekeken of ik virussen had en heb ad-aware laten lopen, maar kwam niets uit. Ook ligt het niet aan mijn Zonealarm instellingen. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Thanks in advance!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 20:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier ervaring mee heeft?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kun je voorbeelden geven van welke website's het niet en wel doen? Wellicht wordt er bij de website's die het niet doen een bepaalde plugin gebruikt die bij jouw ontbreekt?

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 03 augustus 2004 @ 20:44:
Kun je voorbeelden geven van welke website's het niet en wel doen? Wellicht wordt er bij de website's die het niet doen een bepaalde plugin gebruikt die bij jouw ontbreekt?
Nou de startpagina van www.tweakers.net bijvoorbeeld, die kan ik alleen met Firefox openen. www.nu.nl doet het gewoon wel. Windows liveupdaten dan komt er helemaal geen beeld. Bij suprnova opent hij wel de pagina, maar er komen geen torrents tevoorschijn, die blijven op laden staan. Overigens als ik via met mijn msnmessenger naar inbox ga en dan opend hij wel mijn inbox maar hij wil geen mail openen, ik moet dan gewoon via de website inloggen en dan kan ik wel mails openen.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 21:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou XP er maar weer opnieuw opgezet, en het werkt weer. Ik blijf het alleen wel raar vinden. Dus bij deze problem finished.

Verwijderd

Misschien had je iets in de instellingen van je browser verandert. Je kunt in IE bijvoorbeeld JAVA aan of uit zetten en dat soort dingen. Standaard staat deze echter aan, dus vandaar dat hij na een nieuwe installatie weer doet waarschijnlijk. Mogelijk kan het ook spyware zijn geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 20:42:
Misschien had je iets in de instellingen van je browser verandert. Je kunt in IE bijvoorbeeld JAVA aan of uit zetten en dat soort dingen. Standaard staat deze echter aan, dus vandaar dat hij na een nieuwe installatie weer doet waarschijnlijk. Mogelijk kan het ook spyware zijn geweest.
Nee, deze had ik beide al gecheckt, maar bedankt voor de tip.
Pagina: 1