BlaBlaBla
Koop een nieuwe voor een paar euro 
Hoe oud is het toetsenbord? Hebben er andere mensen dan jij achter gezeten? Sinds wanneer (wat is er dus gebeurd) heb je het?
Iets meer informatie is wel nodig, voor een goede diagnose.
Hoe oud is het toetsenbord? Hebben er andere mensen dan jij achter gezeten? Sinds wanneer (wat is er dus gebeurd) heb je het?
Iets meer informatie is wel nodig, voor een goede diagnose.
Als je tobo piept zit de staart van je muis er tussen 
Sorry, kon het niet laten die opmerking te maken
Klinkt alsof 1 van de pootjes niet helemaal lekker zit. Kortom: tobo even nalopen en controleren waar het gepiep precies vandaan komt
En anders terug naar de winkel, je tobo zal nog niet zo oud zijn gok ik en ik mag toch aannemen dat je 1 jaar garantie op dat ding hebt
Sorry, kon het niet laten die opmerking te maken
Klinkt alsof 1 van de pootjes niet helemaal lekker zit. Kortom: tobo even nalopen en controleren waar het gepiep precies vandaan komt
En anders terug naar de winkel, je tobo zal nog niet zo oud zijn gok ik en ik mag toch aannemen dat je 1 jaar garantie op dat ding hebt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Deze is al zeker ouder als 1 jaar, al bijna 2 jaar ofzo.
Sinds wanneer: eergisteren piepte hij wat, daarna ineens niet meer ik had het eerst niet echt in de gaten, ik dacht het zin in de mp3 die ik afspeelde.
Gister piepte hij wel, en toen hield het ineens op, ik dacht dat is een vogel geweest ofzo
En nu blijft hij piepen.
Sinds wanneer: eergisteren piepte hij wat, daarna ineens niet meer ik had het eerst niet echt in de gaten, ik dacht het zin in de mp3 die ik afspeelde.
Gister piepte hij wel, en toen hield het ineens op, ik dacht dat is een vogel geweest ofzo
En nu blijft hij piepen.
BlaBlaBla
Verwijderd
Til het toetsenbord eens op en schud ermee. Dan weet je in ieder geval zeker dan het niet aan de pootjes ligt. Als dat zo is kan ik me voorstellen dat er iets los is gegaan in je toetsenbord.
Schroef dat ding es gewoon uit elkaar en maak hem goed schoon, lambal
Aangesloten waarop? ps/2 of usb?
Misschien dat er een onderdeeltje inzit wat gaat resoneren als er spanning op staat (bij usb via hub heb je altijd spanning bij actieve hubs), ik heb een thermometertje wat dat doet.
Je kan hem openschroeven en dan luisteren waar het gepiep vandaan komt, en daar een druppeltje lijm op doen, om hem van zijn resonantiefrequentie af te halen.
Misschien dat er een onderdeeltje inzit wat gaat resoneren als er spanning op staat (bij usb via hub heb je altijd spanning bij actieve hubs), ik heb een thermometertje wat dat doet.
Je kan hem openschroeven en dan luisteren waar het gepiep vandaan komt, en daar een druppeltje lijm op doen, om hem van zijn resonantiefrequentie af te halen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Bedoel je dat hij ook piept als je hem helemaal nie aan je PC hebt hangenStrider schreef op 02 augustus 2004 @ 11:08:
...
Of hij nu wel of niet aangesloten is hij piept toch wel.
...
Wat is dat nou weer voor iets raars?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Pagina: 1