[Ipod] Graveren, wel of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Topicstarter
Ik sta op het punt een Ipod (4g) te halen en kan zoals iedereen twee regels (2x 27 tekens) laten graveren op m'n Ipod.

Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van deze optie (nu kostenloos!) maar vroeg me af wat jullie hebben gedaan. Hebben jullie specifiek wel of niet voor graveren gekozen? Ik kan me voorstellen met in het vooruitzicht om het later door te verkopen dat je het niet zou doen.

Tegelijkertijd, vroeg ik me af, wanneer je hiervoor gekozen hebt, wat je er dan op hebt laten graveren? :) Ik had een site gevonden met erge catchy teksten, erg lachen, maar wat hebben jullie gedaan? 8)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Ik zou op de eerste regel mijn initialen doen, en op de regel eronder gewoon een spreuk of uitdrukking of wat dan ook.

En als het toch gratis is, waarom niet? En je hebt minder kans dat ze hem jatten! En ja, wil je hem doorverkopen, tja, dan niet doen...

Maar waarom zou je hem doorverkopen? Ik zelf heb nog een diskman liggen van 6 jaar oud! Een MP3 speler, een walkman, een draagbare radio, mobiletjes, en nooit doorverkocht (krijg je nooit veel geld voor). Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wanneer je wel wilt doorverkopen later, dan kan je ook kiezen voor een unieke spreuk, iets dat behoorlijk persoonlijk is. Of nog beter, een soort spreuk waar je initialen in verwerkt zitten. Dan zit er niet zo dik bovenop dat dat ding van jou is, maar toch wél persoonlijk is B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb mijn iPod bij Bijenkorf gekocht, daar was graveren niet mogelijk en ook al had het gekund dan had ik het niet gedaan. Ik heb namelijk niet echt een persoonlijke band ofzo met m'n mp3-speler. Verder zou ik niet weten welke tekst ik zou moeten laten graveren.
Minder kans dat hij gejat wordt? Door bekenden misschien, maar als je wordt gerold kijkt zo'n persoon die dat doet echt niet eerst of er toevallig een naam in gegraveerd staat.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zou het ook niet doen, ook al is het gratis, je kijkt er 3x naar en dan is het wel weer leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let ook dat wanneer je hem laat graveren, je de ipod niet meer retour kan zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

En je levertijd is een week langer... en misschienn vanaf dat moment niet meer leverbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Topicstarter
Hoe zit het met garantie e.d. stel dat m'n iPod kapot gaat waar dit binnen de garantie valt, maakt het dan nog wat uit of je het hebt laten graveren? Dat lijkt me niet...

Wie van jullie heeft hem daadwerkelijk laten graveren?
Jullie hebben sterke argumenten....en ik ben niet zo geduldig qua gadgets ;) dus...thnx voor de bijdragen!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:42
Nitai schreef op 02 augustus 2004 @ 11:46:
Hoe zit het met garantie e.d. stel dat m'n iPod kapot gaat waar dit binnen de garantie valt, maakt het dan nog wat uit of je het hebt laten graveren? Dat lijkt me niet...

Wie van jullie heeft hem daadwerkelijk laten graveren?
Jullie hebben sterke argumenten....en ik ben niet zo geduldig qua gadgets ;) dus...thnx voor de bijdragen!
Je krijgt als de iPod zodanig kapot is dat hij moet worden vervangen, een nieuwe iPod met de zelfde inscriptie...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik had bij mijn eerste zitten denken aan de tekst iScrew Record Companies. Maar ja.. toen moest je nogal wat dokken voor inscriptie.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik doe het zelf niet, maar als ik het wel zou doen zou ik er "Think Different" in willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

ik had het gedaan, maar mijn order was mislukt.

De tekst was:
"ik ben van [mijn naam]"
"ben ik alleen:HELP"

Dus ik heb de ipod(mini in mijn geval) bij MacCentre gehaald, zonder graveren.
(ivm spam, 1 van de 4)

Waarom graveren:
Op deze manier maak ik de Ipod minder interesant voor andere.

Waarom niet?
Omdat ik niet 4 weken wilde wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door weeraanmelden op 02-08-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja of idd je gegevens erop, en hopen op een eerlijke vinder als je hem kwijt bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
De volgende engravings heeft Apple niet toegestaan: http://www.methodshop.com...s/iPodEngraving/index.stm

Zelf staat het volgende op mijn iPod:
[Mijn naam]
1337 Apple h@x0r

Vind ik ook iets veiliger mocht die ooit gestolen worden, ook al is de engraving er wellicht af te schuren, maar dat moet ook wel opvallen...

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Pagina: 1