“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
En als het toch gratis is, waarom niet? En je hebt minder kans dat ze hem jatten! En ja, wil je hem doorverkopen, tja, dan niet doen...
Maar waarom zou je hem doorverkopen? Ik zelf heb nog een diskman liggen van 6 jaar oud! Een MP3 speler, een walkman, een draagbare radio, mobiletjes, en nooit doorverkocht (krijg je nooit veel geld voor). Tja...
Minder kans dat hij gejat wordt? Door bekenden misschien, maar als je wordt gerold kijkt zo'n persoon die dat doet echt niet eerst of er toevallig een naam in gegraveerd staat.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Wie van jullie heeft hem daadwerkelijk laten graveren?
Jullie hebben sterke argumenten....en ik ben niet zo geduldig qua gadgets
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Je krijgt als de iPod zodanig kapot is dat hij moet worden vervangen, een nieuwe iPod met de zelfde inscriptie...Nitai schreef op 02 augustus 2004 @ 11:46:
Hoe zit het met garantie e.d. stel dat m'n iPod kapot gaat waar dit binnen de garantie valt, maakt het dan nog wat uit of je het hebt laten graveren? Dat lijkt me niet...
Wie van jullie heeft hem daadwerkelijk laten graveren?
Jullie hebben sterke argumenten....en ik ben niet zo geduldig qua gadgetsdus...thnx voor de bijdragen!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
De tekst was:
"ik ben van [mijn naam]"
"ben ik alleen:HELP"
Dus ik heb de ipod(mini in mijn geval) bij MacCentre gehaald, zonder graveren.
(ivm spam, 1 van de 4)
Waarom graveren:
Op deze manier maak ik de Ipod minder interesant voor andere.
Waarom niet?
Omdat ik niet 4 weken wilde wachten.
[ Voor 13% gewijzigd door weeraanmelden op 02-08-2004 16:29 ]
Zelf staat het volgende op mijn iPod:
[Mijn naam]
1337 Apple h@x0r
Vind ik ook iets veiliger mocht die ooit gestolen worden, ook al is de engraving er wellicht af te schuren, maar dat moet ook wel opvallen...
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.