Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik weet niet zeker of het topic hier thuis hoort, of in AV maar post m toch maar hier :)

Bij mn beste en liefste (:P) vriendin zijn ze bezig met de badkamer te verbouwen, dr vader doet het bijna allemaal zelf enzo, komt er erg mooi uit te zien, maar ze willen misschien een TV voor in de badkamer, dat je relaxed vanuit bad TV kan kijken :P

Het mooiste zou dus een spatwaterdichte televisie zijn, en het liefst eigenlijk eentje met dvdspeler zodat er er ook cd's op af kunnen spelen. Waarschijnlijk komt de TV wel achter glas te staan, maar dan zit je nog met de gleuf voor de DVDspeler, en aan-uit knop etc, ook weet ik eigenlijk niet of IR wel door glas heen gaat (weet niet hoe dik het glas gaat worden).

Maargoed, weten jullie dus of er spatwaterdichte tv's bestaan? Ik heb de search al gebruikt en ook al google, maar kon niks vinden.

Andere oplossingen zijn natuurlijk ook welkom :)

PS. Ik weet wel van het bestaan van spatwaterdichte speakers af iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 16:58

reuzekind

Ik geloof in GoT

Is het niet een oplossing om hem op te hangen, je ligt immers toch in een bad, dus lijkt het me niet zo'n probleem om naar iets hogers te kijken. En als hij hangt heb je ook minder last van water spetters.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:30

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

reuzekind schreef op 02 augustus 2004 @ 10:42:
Is het niet een oplossing om hem op te hangen, je ligt immers toch in een bad, dus lijkt het me niet zo'n probleem om naar iets hogers te kijken. En als hij hangt heb je ook minder last van water spetters.
Dan heb je inderdaad niet zo'n last van waterspetters nee, maar je vergeet de vochtigheid in de lucht... in een badkamer kan de lucht aardig vochtig raken en dat kan de TV alsnog t loodje leggen :X

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Spike_wolf schreef op 02 augustus 2004 @ 10:46:
[...]

Dan heb je inderdaad niet zo'n last van waterspetters nee, maar je vergeet de vochtigheid in de lucht... in een badkamer kan de lucht aardig vochtig raken en dat kan de TV alsnog t loodje leggen :X
Juist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
he toevallig dat ik 't hier gisteravond over had, maar ik zoek een spatdichte radio voor onder de douche, maar dan met CD, normale radio's zijn er nl zat. Of ben ik toch aangewezen op de marine-series speakers om die met een normale stereo in te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Kun je Niet een of andere kast maken met glaze voorkant die open kan, maar zorgen dat die wel waterdicht afgesloten word (soort koelkast deur strips langs de randen :? ) Dan doe je hem voor je in bad duikt open om er een DVD schijffie in te pleuren, doe je hem dicht en gaat lekker een film zitten kijken in bad =-P (helemaal geen slecht idee trouwens.. misschien wat voor als ik ook eindelijk op mezelf ga wonen :Y)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Spike_wolf schreef op 02 augustus 2004 @ 10:50:
Kun je Niet een of andere kast maken met glaze voorkant die open kan, maar zorgen dat die wel waterdicht afgesloten word (soort koelkast derus strips langs de randen :? ) Dan doe je hem voor je in bad duikt open om er een DVD schijffie in te pleuren, doe je hem dicht en gaat lekker een film zitten kijken in bad =-P (helemaal geen slecht idee trouwens.. misschien wat voor als ik ook eindelijk op mezelf ga wonen :Y)
Ja, dat is opzich nog wel een idee inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeng
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 14:53
Casio heeft een handheld waterproof TV de SY-30 voor onder de douche is spatwater dicht misschien al voldoende SY-21. Zie http://www.casio.co.uk/pt...ummary.asp?ShowProd=SY-21

Er is echter veel meer te koop, zoek anders eens naar apparatuur voor op (zeil)boten.
ChojinZ schreef op 02 augustus 2004 @ 10:54:
[...]
Ik weet niet of de mogelijkheid er is maar kan je em niet inbouwen in een muur en dan een stuk glas ervoor monteren?

Heb ik ooit gezien bij zo'n klus programma. Gat in de muur hakken, tv plaatsen, glas ervoor, klaar!
Zie deze link http://www.enviro-vision.co.uk/pages/installation.htm

[ Voor 46% gewijzigd door Sjeng op 02-08-2004 10:56 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:27
reuzekind schreef op 02 augustus 2004 @ 10:42:
En dan maar hopen dattie goed gemonteerd is en niet in het water valt })

Ik weet niet of de mogelijkheid er is maar kan je em niet inbouwen in een muur en dan een stuk glas ervoor monteren?

Heb ik ooit gezien bij zo'n klus programma. Gat in de muur hakken, tv plaatsen, glas ervoor, klaar!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
wessel99 schreef op 02 augustus 2004 @ 10:48:
he toevallig dat ik 't hier gisteravond over had, maar ik zoek een spatdichte radio voor onder de douche, maar dan met CD, normale radio's zijn er nl zat. Of ben ik toch aangewezen op de marine-series speakers om die met een normale stereo in te bouwen?
Die moeten er wel zijn hoor, volgensmij kan je dat soort dingen zelfs bij de kijkshop kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:49

_Ernst_

Mark It Zero!

Die glazen kast is wel een goed idee.
Bedienen met afstandbediening vormt geen probleem. IR is gewoon licht en dat gaat prima door glas heen :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 16:58

reuzekind

Ik geloof in GoT

Spike_wolf schreef op 02 augustus 2004 @ 10:46:
[...]

Da's waar, daar heb ik inderdaad niet aan gedacht.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
ChojinZ schreef op 02 augustus 2004 @ 10:54:
[...]

En dan maar hopen dattie goed gemonteerd is en niet in het water valt })

Jep, dat zei ik ook al in mn openingspost :P Maar dan zit je met het probleem van het aan/uitschakelen... Behalve als je dus inderdaad een deurtje maakt

@ _Ernst_ Bedankt voor die informatie :)

[ Voor 5% gewijzigd door sOid op 02-08-2004 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28
Misschien is zo'n industriële inbouw tft wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Sjeng schreef op 02 augustus 2004 @ 10:54:
Casio heeft een handheld waterproof TV de SY-30 voor onder de douche is spatwater dicht misschien al voldoende SY-21. Zie http://www.casio.co.uk/pt...ummary.asp?ShowProd=SY-21

Er is echter veel meer te koop, zoek anders eens naar apparatuur voor op (zeil)boten.

[...]

Zie deze link http://www.enviro-vision.co.uk/pages/installation.htm
Dies een beetje klein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeng
  • Laatst online: 23-04 14:53
sOidivUs schreef op 02 augustus 2004 @ 10:58:
[...]

Dies een beetje klein :+
17" te klein!? De 2e link niet de casio of course.....

Nog een linkje http://www.futurehomeuk.com/html/waterproof_tv.html

[ Voor 17% gewijzigd door Sjeng op 02-08-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28
Die zijn wel spuugduur. Misschien is dit wat:

http://www.tft-plaza.nl/index.php?cat=21103a
http://www.tft-plaza.nl/index.php?cat=9294

edit:
maar dan heb wel weer een tuner nodig natuurlijk 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door BarôZZa op 02-08-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Tis beide nogal veel geld :S
Het hoeft ook geen platte te zijn ofzo, zit verder wel redleijk wat ruimte achter het bad nmlk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:51

macnerd

No Apples please :-)

Kijk voor TFT inbouwschermen eens op www.tiebie.nl. Hier heeft mijn broer er ook een keer eentje vandaangehaald voor iets van 200 euro. Is nog een touchscreen ook.

MacNerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37
och, ik heb nu al 3 jaar een tv in mijn badkamer, en deze hangt gewoon op, dit werkt prima!

Nog geen last gehad met zowel de dvd speler als de tv als de video die in de tv is ingebouwd.

Ik zou gewoon zeggen, koop u een goedkoop tv-tje en gebruik dat in plaats van het 10-voudige uit te geven voor een tv! Alleen maar miserie!

Ben er zelf zeer tevreden over!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:31
Erm... beslaan die dingen niet met zo'n hoge lucht vochtigheid.

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
tc982 schreef op 02 augustus 2004 @ 11:10:
och, ik heb nu al 3 jaar een tv in mijn badkamer, en deze hangt gewoon op, dit werkt prima!

Nog geen last gehad met zowel de dvd speler als de tv als de video die in de tv is ingebouwd.

Ik zou gewoon zeggen, koop u een goedkoop tv-tje en gebruik dat in plaats van het 10-voudige uit te geven voor een tv! Alleen maar miserie!

Ben er zelf zeer tevreden over!
Maaree... dan moet ie wel behoorlijk stevig staan imo, anders isset niet echt veilig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Afbeeldingslocatie: http://www.futurehomeuk.com/assets/images/tiletvwide.jpg

moet het zoiets worden?

hier staat ook nog wat http://www.enviro-vision.co.uk/pages/installation.htm

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

sOidivUs schreef op 02 augustus 2004 @ 11:08:
Tis beide nogal veel geld :S
Het hoeft ook geen platte te zijn ofzo, zit verder wel redleijk wat ruimte achter het bad nmlk...
Dan zou ik gaan voor een waterdichte kast met een glazen deur... lijkt me de makkelijkste en goedkoopste manier... tja we blijven toch nederlanders he? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Nee... ik zal straks wel ff met mn 1337 PS sk1lls (:P) een schetsje maken van hoe het er ongeveer uit ziet

@ Spike_wolf
Ja, denk persoonlijk ook dat dit de makkelijkste oplossing is

[ Voor 9% gewijzigd door sOid op 02-08-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambert
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
We hebben al een jaar of 10 een televisie hangen in de badkamer aan een monitor arm. En dit heeft nooit tot problemen geleid. Ook nooit geen last van een beslagen scherm e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Laatst online: 24-04 19:23
mischien de Philips ITV MirrorTV iets? ooit in een badkamerzaak gezien
Philips ITV MirrorTV

alleen hij was niet zo goedkoop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71897

sOidivUs schreef op 02 augustus 2004 @ 11:12:
[...]

Maaree... dan moet ie wel behoorlijk stevig staan imo, anders isset niet echt veilig :/
Als je bang bent dat ie alsnog naar beneden komt donderen, dan kun je er iig voor zorgen dat je niet zo geschokt hoeft te kijken als het idd een keer gebeurt. Zorg er gewoon voor dat je stekker net bij het plafond in een stopcontact kan. Als dat ding alsnog naar benden mocht donderen, dan trekt die tv z'n eigen stekker uit :)

Nouja, waarschijnlijk zat je nou net niet op zo'n reactie te wachten, maar het was ff een soort van gedachte die ik niet kon laten gaan.

Verder wacht ik jouw schets met spanning af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb niet alles gelezen maar in elk geval heb ik 1 heel belangrijke tip voor je: Zorg ervoor dat je alles GOED en PROFESSIONEEL aard. dus bij voorkeur een metalen frame rond de tv zodat als er rond de tv te veelstroom lekt aan de vochtige lucht dat de aardlekschakelaar er op tijd uit klapt.

Een tv moet kunnen 'ademen' zijn warmte dus kwijtkunnen dus volledig waterdicht kun je hem nooit maken en dan is het in mijn ogen min of meer ook VERPLICHT om een redelijk snelle aardlek er op te zetten (een 16 of lager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60460

je wacht 'gespannen' op zijn schets? leuke woordspeling.

O ja, en ik denk dat als een tv van zon muurstandaard af flikkert, het sowieso al geen pretje is om zon ding op je benen te krijgen :)

maargoed, om toch even iets nuttigs te zeggen ipv bovenstaande:

ik weet niet wat het budget is voor jou project. Maar mocht je hem in de muur inbouwen, dan is het toch niet onverstandig om een platte tv te kopen. Scheelt een hele boel gehak en gezaag.
Wat betreft het waterdichte ge-emmer, als je een raampje in je badkamer hebt, kan je die gewoon openzetten. Een waterdichte tv lijkt me dan een beetje overkill.
Tenzij je regelmatig met die lieve vriendin in bad zit ;) en veel spettert.

Maar ik hou dit draadje wel even in mijn favorieten, want ik verwacht uiteraard wel fotos van het eindresultaat.
Ik denk namelijk dat menig tweaker hier wel interesse toont voor een tv in de badkamer _/-\o_
Succes ermee

edit:
zoals bovenstaand, aarding heel belangrijk! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 60460 op 02-08-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

een klein tft tv'tje is toch niet zo duur meer?

* Fairy gaat morgen zijn 21,3" Samsung 213T ophalen >:)

1600*1200 rulez :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 15:57

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Let ook op de koeling v/d TV, anders fikt ie uit en legt ie alsnog 't loodje :)

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Oke, ff voor de duidelijkheid; het is dus niet MIJN project :P
Ik vind het alleen leuk om dat soort dingen uit te zoeken, en het is ook nog niet zeker dat het gaat gebeuren maar ik wou gewoon ff weten wat goeie mogelijkheden waren :)

Voor de foto's van het eindresultaat (en het hele tv-meubel-ofzo-bouw-proces) kan ik natuurlijk wel zorgen :P

De TV hoeft trouwens niet in de muur gebouwd te worden, want het is een schuin dak dus kan je lekker naar achteren proppen :)

Trouwens, het duurt zowiezo nog wel ff voordat de badkamer klaar is, kerst is de planning :P (doordeweeks werken, en ze laten geloof ik alleen het tegelen doen) En een TV staat dus absoluut niet als hoogste prioriteit ;)

Ik zal het zo ff schetsen, en ik post het natuurlijk ook meteen als ik weet of het inderdaad door gaat of niet :)

[ Voor 5% gewijzigd door sOid op 02-08-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wacky schreef op 02 augustus 2004 @ 17:34:
Let ook op de koeling v/d TV, anders fikt ie uit en legt ie alsnog 't loodje :)
Een Troost... Mocht ie uitfikken is er genoeg water in de buurt om t te doven :+
Sry kon t ff nie laten :+

Maar mocht het gebeuren wil ik en denk ik ook menig andere tweaker hier zeker wel foto's van t eind resultaat zien ja :D

K denk dat dit ook wel bij mij gaat gebeuren als mijn ouders mij het huis uit schoppen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
maar eh.......
stel he.......je hebt die tv achter een glazen deurtje, je ligt lekker te badderen @ water van 40C, het stoomt :Y)

en je deurtje beslaat :D daar moet je dus ook nog op letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112352

ruitenwissers :D

serieus: als er voldoende ventilatie in je badkamer is beslaat ie niet zo snel (ruitje open zetten oid)

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 02-08-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
kweenie hoor maar ik stap niet graag uit een lekker warm bad in een kamer met ut raam open (je kamer wordt hardstikke koud man :S)

als ik uit bad stap is hele badkamer bestoomt, lekker warm :D en dan zet je pas de deur open ;)

[ Voor 28% gewijzigd door DutchTSE op 02-08-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DutchTSE schreef op 02 augustus 2004 @ 17:59:
kweenie hoor maar ik stap niet graag uit een lekker warm bad in een kamer met ut raam open (je kamer wordt hardstikke koud man :S)

als ik uit bad stap is hele badkamer bestoomt, lekker warm :D en dan zet je pas de deur open ;)
idd, misschien een kleine ventilator? zo'n inbouw ding van de gamma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
of. . . aangezien je toch geen uren in bad ligt (toch :P )? maak geen ventilatie IN het kastje, wordt het kastje vanzelf warm genoeg om niet te beslaan, en na het kijken zet je je kastje open om te luchten (het raam/deur gaat ook open dus stoom zal wegtrekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DutchTSE schreef op 02 augustus 2004 @ 18:08:
of. . . aangezien je toch geen uren in bad ligt (toch :P )? maak geen ventilatie IN het kastje, wordt het kastje vanzelf warm genoeg om niet te beslaan, en na het kijken zet je je kastje open om te luchten (het raam/deur gaat ook open dus stoom zal wegtrekken)
jah, maar de lucht is vochtig, en als de buitenlucht afkoelt gaat deze condenseren, oftewel water in je tv, en dat wil je juist niet hebben (kan ik nog herinneren van scheikunde :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Goed, mijn veelbelovende schets :P

Verhoudingen kloppen voor geen meter volgensmij, maar het gaat om het idee, weet ook niet in wat voor een hoek het dak loopt enzo maar tis dus gewoon ff om een idee te geven, douche etc staan er niet op omdat dit het belangrijkste is...

klikbaar! :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~berk0253/got/badkamerbovenaanzicht.gif

Oh, vriendin maakt nu schets want dit schijnt niet te kloppen :P

Dit is de goeie, hoewel de verhoudingen niet kloppen en t ook scheef is :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~berk0253/got/badkamer.jpg

T komt dus eigenlijk een beetje op hetzelfde neer, alleen t bad is eigenlijk anders... wist wel dat ie zo was maar had ff geen zin om moeilijk te gaan doen :P

[ Voor 35% gewijzigd door sOid op 02-08-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-05 10:06
Op zich geen gevaar. Ik herinner me dat er in de Hilton in Montreal tv'tjes waren in de executive-rooms. Kwamen we eens terug, waren ze nergens meer te bespeuren.... veiligheid oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113409

Je hebt toch ook 12 volt tv's voor op de camping, lijkt me even iets veiliger dan een 220v versie 8)7

Ik heb er ook weleens aan lopen denken.
Mij lijkt het beste een gat in de muur te maken met een glasplaat afkitten, tv erachter in de andere kamer.
Een tft zal wat makkelijker plaatsen zijn.
Dan wat waterbestendige speakers in het plafond ofzo.

De glasplaat zal beslaan maar dan kun je tegengaan met gewoon wat zeep erop smeren en afvegen voor gebruik.
Een verwarmende glasplaat helpt ook, je hebt ook verwarme spiegels om dit te voorkomen.

Ik zou echt nooit een tv zo los in de badkamer zetten.
Mijn spiegel druipt altijd van het waterdruppels als je dat op een tv krijgt, of je hebt een plas water op de vloer waar je met je voeten in staat.
Te gevaarlijk 220 volt gedoe :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10-2024

Mooody

elmoody

TV is de badkamer is zo debiel :)
Je gaat in bad om te relaxen, je kan er beter 2 boxen inbouwen en aansluiten op een cd-speler (of evt. mp3-cd-speler)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:51
Anoniem: 113409 schreef op 03 augustus 2004 @ 22:56:
Je hebt toch ook 12 volt tv's voor op de camping, lijkt me even iets veiliger dan een 220v versie 8)7
Ik weet niet of dat veel helpt hoor... (tenzij je een LCD hebt ofzo natuurlijk) het eerste wat een tv doet is namelijk de stroom weer opjagen. En of je het nu van 12V naar 10KV opjaagt of vanaf 220, dat maakt natuurlijk niks uit.

Only when it is dark enough, can you see the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Mooooody schreef op 04 augustus 2004 @ 09:16:
TV is de badkamer is zo debiel :)
Je gaat in bad om te relaxen, je kan er beter 2 boxen inbouwen en aansluiten op een cd-speler (of evt. mp3-cd-speler)
Mag je vinden maar met zo'n reactie help je me nou niet echt heh :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121255

Er is ook een Nederlandse site
http://www.badkamertelevisie.nl
Die weten vast wel waar je dat ding kan halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:53
Als je van die kast een sauna wil maken wel, denken we ook nog aan warmte ontwikkeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Laatst online: 12-03 02:46
Anoniem: 71897 schreef op 02 augustus 2004 @ 17:09:
[...]

Als je bang bent dat ie alsnog naar beneden komt donderen, dan kun je er iig voor zorgen dat je niet zo geschokt hoeft te kijken als het idd een keer gebeurt. Zorg er gewoon voor dat je stekker net bij het plafond in een stopcontact kan. Als dat ding alsnog naar benden mocht donderen, dan trekt die tv z'n eigen stekker uit :)

Nouja, waarschijnlijk zat je nou net niet op zo'n reactie te wachten, maar het was ff een soort van gedachte die ik niet kon laten gaan.

Verder wacht ik jouw schets met spanning af...
mja, op de condensatoren van een tv blijft een redelijk hoge spanning staan, ook als het ding niet ens in het stopcontact zit. Dit helpt dus niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Laatst online: 00:52
Nog even iets over de afstandbediening, omdat het infrarood is, gaat het makkelijk door glas heen, maar ook door plastic enzo... Je kan dus gemakkelijk een doorzichtig zakje om je aftstandbediening doen, dan is die ook weer (spat)water dicht, wel zo fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

sOidivUs schreef op 02 augustus 2004 @ 11:12:
[...]

je meent het 8)7 |:(
Pagina: 1