Ik weet niet zeker of het topic hier thuis hoort, of in AV maar post m toch maar hier
Bij mn beste en liefste (
) vriendin zijn ze bezig met de badkamer te verbouwen, dr vader doet het bijna allemaal zelf enzo, komt er erg mooi uit te zien, maar ze willen misschien een TV voor in de badkamer, dat je relaxed vanuit bad TV kan kijken 
Het mooiste zou dus een spatwaterdichte televisie zijn, en het liefst eigenlijk eentje met dvdspeler zodat er er ook cd's op af kunnen spelen. Waarschijnlijk komt de TV wel achter glas te staan, maar dan zit je nog met de gleuf voor de DVDspeler, en aan-uit knop etc, ook weet ik eigenlijk niet of IR wel door glas heen gaat (weet niet hoe dik het glas gaat worden).
Maargoed, weten jullie dus of er spatwaterdichte tv's bestaan? Ik heb de search al gebruikt en ook al google, maar kon niks vinden.
Andere oplossingen zijn natuurlijk ook welkom
PS. Ik weet wel van het bestaan van spatwaterdichte speakers af iig.
Bij mn beste en liefste (
Het mooiste zou dus een spatwaterdichte televisie zijn, en het liefst eigenlijk eentje met dvdspeler zodat er er ook cd's op af kunnen spelen. Waarschijnlijk komt de TV wel achter glas te staan, maar dan zit je nog met de gleuf voor de DVDspeler, en aan-uit knop etc, ook weet ik eigenlijk niet of IR wel door glas heen gaat (weet niet hoe dik het glas gaat worden).
Maargoed, weten jullie dus of er spatwaterdichte tv's bestaan? Ik heb de search al gebruikt en ook al google, maar kon niks vinden.
Andere oplossingen zijn natuurlijk ook welkom
PS. Ik weet wel van het bestaan van spatwaterdichte speakers af iig.