[Laptop en garantie] Gevallen maar helemaal in orde

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:01

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Mijn laptop (Acer) is van het weekend op de grond gevallen. Gelukkig zat ie in een goed beschermende laptop tas en dus valt de schade enorm mee. Hij is precies op de hoek gevallen waar de HD zit (bij de Travelmate is dat de linker onderhoek) en die functioneert nog helemaal naar behoren (ook geen schijffouten o.id.).
De rest van de laptop is ook helemaal in orde (brander, scherm etc etc)

Het probleem is alleen dat de behuizing in de hoek linksonder ingedeukt is. Niet veel, want je moet redelijk goed kijken, maar het is wel zichtbaar.
Er zit op de laptop nog een jaar garantie. Stel nou dat m'n keyboard over 6 maanden kapot gaat, dan kan ik dus nooit aantonen dat het niet komt omdat ik 'm ooit heb laten stuiteren.
Ik zit me af te vragen of het wijs is de laptop naar Acer te brengen ter controle (of het in ieder geval te melden) zodat ik er in de toekomst geen gezeik mee krijg.
Ik heb ergens geen zin om een goede laptop een paar weken kwijt te zijn voor niks.

Heeft iemand hier nuttige tips en opmerkingen over?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Stuur een mailtje naar Acer waarin je melding maakt van dit ongelukje en meldt er ook bij dat alles nog goed werkt, vraag dan ook even hoe het dan dus zit met de garantie. De mail die ze terugsturen kan je dan bewaren zodat je altijd bewijs hebt mocht je dat nodig hebben.

Het was toch de schuld van een winkeldame? Kan je die niet aansprakelijk stellen en dan die deuk laten repareren?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.