Toon posts:

[ASP]Automatisch html uploaden naar perlbestand met file tag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het volgende is de bedoeling.
Er moeten html bestanden worden geplaatst op een server, maar deze moeten eerst door een Perl bestand worden verwerkt op de server.
Daarvoor wordt er een file tag gebruikt in een formulier die submit naar dit perl scriptje.
Het perl script upload dan het bestand.

Als ik handmatig het bestanje opgeef, dan gaat het allemaal goed, maar ik wil dat dit automatisch gebeurt. Echter dit krijg ik niet voor elkaar.

Het programma dat de automatische upload moet doen is een ASP programma.

Tips en suggesties zijn van harte welkom.

Gr, Dennis

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Vooralsnog mis ik een hele hoop informatie. :) Wat gaat er mis? Welke foutmeldingen krijg je? Wat heb je al gevonden en werkte er niet? Heb je relevante code?

Op deze manier zijn we namelijk eerst 10 posts bezig om alle informatie bij elkaar te krijgen; kan je je startpost aanpassen volgens P&W FAQ - De "quickstart" :) Hierin staat alle info die benodigd is om een beetje een antwoord te kunnen geven :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

Volgens mij wil hij dat de value van de fileinput automatisch gevuld wordt.
En dat kan niet.
In geen enkele browser.
Uit veiligheidsoverwegingen.
Helaas.. :)

Verwijderd

Topicstarter
@bRight,

Precies, dat is de bedoeling. Gebruikers moeten anders eerst voor elk document dat ze willen publiceren het formulier waar de file tag instaat gebruiken. Dit moet automatisch.

De action van dat formulier gaat naar een perl script, die vervolgens je opgegeven file gaat uploaden en bewerken.

Is er een workaround, waarbij je misschien niet je file tag hoeft te gebruiken? Maar waar je toch je file mee kan aanbieden aan het Perl script?

alvast bedankt.

Dennis