Trust speedshare Turbo pro + XS4all

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Ellen_125
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-03-2023
Hoi allemaal,

hopelijk kunnen jullie me uit de brand helpen, want ik zit met mn handen in mn haar.....

Ik heb een trust speedhare turbo pro router. Deze heb ik aangesloten op mn ethernet modem. Het draadloze netwerk lijkt te werken.

Nu heb ik geprobeerd om via het router-menu mijn adsl werkend te krijgen, tot nu toe zonder succes. Heb op de site van xs4all gekeken; daar staat voor twee verschillende wireless routers hoe dit verbinden zou moeten, dus dat heb ik ook geprobeerd met mijn Trust router, maar ik wordt er geen wijs uit.

Er staan gegevens op de site van xs4all, die ik niet kan invullen in mijn router-menu en er staan velden in het router-menu waarvoor geen gegevens staan op de site van xs4all....... Heb zo'n beetje alle mogelijkheden al geprobeerd, maar tot nu toe is het dus niet gelukt en ik weet het nu ook niet meer.. (de router lijkt trouwens ook niet te restarten, nadat ik de wizard heb afgerond...) :'(

Is er misschien iemand met dezelfde router die dit allemaal wel is gelukt??
Moet ik verbinden via PPTP of via PPoE?? Wat moet ik allemaal in welke velden invullen????? Alle hulp is welkom!!!!!!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:55
Modem gaat in de Wan verbinding van de router,
instellingen als volgt:

ga naar de setup wizard
tijd etc instellen
kies voor Fixed-IP xDSL

Ip adres assigned by your provider:
10.0.0.150

Subnet
255.255.255.0

ISP gateway
10.0.0.138

Dns niet invullen worden automatisch ingesteld.

That's it, stekkeren en gaan.

(dit is dus in mijn geval voor wanadoo ADSL, misschien dat het nog voor andere kpn adsl abbo's werkt maar dat weet ik niet)

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
Waarschijnlijk moet je in je ethernet modem je ADSL instellingen inkloppen en bij je Wireless Router alleen bridging en de beveiliging te activeren.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:07
Euh... waarschijnlijk heeft TS na anderhalve maand misschien zelf al e.e.a. opgelost?

Punctuality is the politeness of kings

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
dreamscape schreef op 14 september 2004 @ 02:29:
Euh... waarschijnlijk heeft TS na anderhalve maand misschien zelf al e.e.a. opgelost?
hm, niet op de datum gelet, stond ook geen waarschuwing van de bekende 2 weken (ook wel logisch).

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Verwijderd

Oud ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.