Toon posts:

De Orde van de Nieuwe Wereld

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In connectie met mijn geloof ben ik de laatste tijd wat meer aan het opzoeken over de "laatste dagen", wat ik tegengekomen ben is schrikbarend en bijna ongeloofelijk... De websites die erover gaan (NWO ofwel de "New World Order") zijn vaak niet echt professioneel, en gaan niet echt diep in de materie... Gellukig heb ik een betere website gevonden:

http://educate-yourself.org/nwo/

als je de verschillende links volgt kom je nog meer te weten... Het heeft mij in ieder geval overtuigd mede hierdoor:

"The NWO global conspirators manifest their agenda through the skillful manipulation of human emotions, especially fear. In the past centuries, they have repeatedly utilized a contrivance that NWO researcher and author David Icke has characterized in his latest book, The Biggest Secret, as Problem, Reaction, and Solution.

The technique is as follows: Illuminati strategists create the Problem- by funding , assembling, and training an "opposition" group to stimulate turmoil in an established political power (sovereign country, region, continent, etc.) that they wish to impinge upon and thus create opposing factions in a conflict that the Illuminati themselves maneuvered into existence. In recent decades, so called "opposition" groups are usually identified in the media as 'freedom fighters' or 'liberators' (recently the KLA-Kosovo Liberation Army).

At the same time, the leader of the established political power where the conflict is being orchestrated is demonized and, on cue, referred to as 'another Hitler' (take your pick: Saddam Hussein, Milosevic, Kadaffi, etc.). The 'freedom fighters' are not infrequently assembled from a local criminal element (i.e. KLA, drug traffickers). In the spirit of true Machiavellian deceit, the same NWO strategists are equally involved in covertly arming and advising the leader of the established power as well (the Illuminati always profits from any armed conflict by loaning money, arming, and supplying all parties involved in a war).

The conflict is drawn to the world stage by the controlled media outlets with a barrage of photos and video tape reports of horrific and bloody atrocities suffered by innocent civilians. The cry goes up "Something has to be done!" And That is the desired Reaction (note: the same technique is presently being used to bring about gun control in the United States).

The NWO puppeteers then provide the Solution by sending in UN 'Peace Keepers' (Bosnia) or a UN 'Coalition Force' (Gulf War) or NATO Bombers and then ground troops (Kosovo). Once installed, the 'peace keepers' never leave (Bosnia, Kosovo). The idea is to have NWO controlled ground troops in all major countries or strategic areas where significant resistance to the New World Order takeover is likely to be encountered.

East Timor, Indosnesia. (9/14/99) Virtually , the same strategy used to occupy Kosovo with UN/NATO troops was applied by the NWO manipulators to take military control of East Timor. Once again, the same morality play is trotted out for public consumption: the local evil and demonic Indonesian Army trained militias responsible for the slaughter of innocent civilians following the August 30 vote for Independence (from Indonesian control), must be stopped at all costs. This time, Australia (to keep up the appearance of an 'international' humantarian effort) will lead the charge with 'peacekeeping' troops. Of course, it didn't take long for Madeline Albright to announce that US 'support assets' will be part of the "UN Peacekeeping Team". In a front page story in the LA Times (9/13/99), Mike Jendrzejczyk of Human Rights Watch (an Illuminati front group) in Washington DC said that it's "crucial" that "peacekeepers have the authority to disarm militia forces and any Indonesian soldiers actively working with them". ] "

Sounds familiar? Voor mij wel, denk aan Irak!! NWO financiert de terroristen, terorristen vliegen in de WTC, publiek word gebrainwashed (chemische troep?!?) "er MOET iets gedaan worden" is de reactie van het publiek, NWO pionnen vallen Irak binnen, en gaan er vervolgens nooit meer weg, en hebben ze hun doel bereikt, weer een land dat in de macht van de NWO is...

Ik krijg het gevoel dat we er weinig tot niets aan kunnen doen, behalve door meer mensen dit te laten zien...

Dit betekend niet dat ik niets voor mijn lokale buurt iets betekenen kan, maar het heeft voor mij een hele boel vragen beantwoord... en ik herken steeds meer de dingen die gebeuren met betrekking tot de NWO...

Ben ik van mijn lotje getikt... ? plz prove me wrong!!

Just_Melvin

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb je ooit de film conspiracy theory gezien misschien? :P Het is allemaal een beetje vergezocht; een organisatie van die grootte zou onmogelijk zoveel jaren ongezien opereren.

ik zeg niet dat het niet kan, echter de kans lijkt me klein. En als het er is dan is het al zo lang ongezien en onbekend, dat je weinig kans hebt aan te tonen dat het er is :) En als die NWO alles zo netjes plant, waarom heeft bush dan nu het gejammer rond Irak dat er geen bewijzen waren om Irak binnen te vallen?

[ Voor 49% gewijzigd door HunterPro op 02-08-2004 03:00 ]

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Doet me denken aan de film conspiracy theorie (met mel gibson, zeer goeie film :) )
De kans is idd klein dat de NWO ook echt is, maar ik heb berichten gezien over verichips ( de menselijke identificatie en betaalchip) (http://frontpage.fok.nl/nieuws/41837) en dat was dacht ik 1 van de plannen van de NWO om de macht te grijpen ofzo. B)
Aurora025 @ FOK! Forum:
Ik heb deze film net bekeken, als er nog mensen zijn die twijfelen dat Osama vanuit zijn grot dit gepland heeft en dat Amerika van niets wist en niets kon doen moet deze film bekijken.

"This important film will help open your friends' and family's eyes to the great illusion that the mainstream media has created around the September 11th attacks. The narrative of facts reinforced by visual evidence, poignant images and original music will compel the viewer to leave the old explanation behind and move toward a greater awareness of the New World Order."

"This is one of the best 9/11 films I've ever seen. It covers the broad spectrum of facts exposing the globalists' orchestration of 9/11." -- Alex Jones

"The only way we are going to stop this freight train to tyranny is when enough people open their minds to the undeniable truth and have the courage to stand up for our nation and Republic."
George Humphrey, maker van de film.

Je kunt de 2 uur durende film hem hier bekijken:

http://81.31.112.159/media/911.html

And so... it really comes down to a very basic choice that we have to make as a civilization. Either: we will learn to bury the animosities of our ethnocentric, militant traditions and come down to understand that Earth's survival depends on our collective unified participations or we will sustain this cycle of violence and revenge until humanity is returned to the status of primitivity and, Earth, reduced to the rubble of antiquity. It's really up to us, It really is up to us!

"Imagine all the people
Living life in peace
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will be as one"
-John Lennon-

Conclusie: We staan in deze belangrijke fase volgens George Humprey voor een keuze die we moeten maken,
FEAR or LOVE
/edit: LINK: http://frontpage.fok.nl/nieuws/41837
/edit: http://www.nieuws-platform.nl/ (staat ergens over NWO)

[ Voor 9% gewijzigd door ADMK op 02-08-2004 04:06 ]

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 09:47
Ik heb hier nooit zelf echt serieus over nagedacht of op onderzoek geweest.Ik heb net even wat rond gelezen op de bron die jij gaf. Opzich vond ik het wel interessant, ik vond daar een interview met een vrouw die claimt dat ze een trainer was bij de illuminati...

(http://educate-yourself.org/mc/mcsvaliinterviewpt1.shtml)

Nadat ik het had doorgelezen vond ik et wel een beetje overdreven. Wat zij verteld is echt zo'n stereotype geheime organisatie die de duivel aanbid etc. Als je mij had gevraagd, om iets te verzinnen over zo'n geheime groep dan had ik waarschijnlijk hetzelfde bedacht.

Ook de manier waarop het is geschreven vind ik een beetje vaag, ik weet niet precies wat, het is net een text om je echt over te halen, ipv te informeren. Maar dan echt overdreven...

ik hoor ook graag wat jullie hierover denken

Verwijderd

Over David Icke:
Sorry dat ik het zo grof stel maar die is zo dol als een draaideur: hij beweert (in een soort van bijbel + ufo mix) dat de wereld in het geheim al zo'n 6000 jaar overheerst wordt door buitenaardse reptielen (z'n "reptillian bloodline") die ons mensen enkel als een lekker hapje beschouwen.

Over de nieuwe wereldorde:
De nieuwe wereldorde was iets dat de vrijmetselarij in de 17e eeuw nasteefde (in navolging van o.a. "The New Atlantis" van Francis Bacon): een seculiere wereldorde ("Novus Ordo Seclorum"), oftewel een wereld waarin kerk en staat gescheiden waren. De vrijmetselarij slaagde daar in 1776 in, toen de VS onafhankelijk werd van GB, zoals nog steeds op iedere dollar na te lezen valt. Niks geheim dus, maar zo open als het maar kan; en meer dan 200 jaar geleden.

Over de Illuminati:
De originele Illuminati zijn in 1784 compleet opgerold bij hun poging de regering van Beieren omver te werpen. Tegenwoordig zijn er nog twee soorten Illuminati: 1) wannabe's die zelf clubjes oprichten en die "Illuminati" noemen; en 2) het is een eretitel binnen de hoogste graden van de vrijmetselarij.

Al met al is deze hele malligheid terug te voeren op conservatieve Christenen die de vrijmetselarij niet vertrouwen en na 200 jaar nog steeds rouwen om het feit dat de VS niet Anglicaans geworden is.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:52

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik kan niet je gelijk noch je ongelijk bewijzen, maar m.i. is de hele situatie zoals die nu in de wereld is een direkt gevolg van de Amerikaanse drang om zich overal in de wereld te laten gelden, de drang om overal politieagentje te spelen en dat in de overtuiging dat Amerika de enige echte democratie heeft die ook aan anderen opgelegd moet worden.
In het verleden ging dit hand in hand met de strijd tegen het communisme, nu is het meer een strijd van Amerika tegen de rest van de wereld (zie ook Bush' opmerkingen als in 'als je niet voor ons bent ben je tegen ons').
Besef dat Amerika zo'n beetje elk land waar ze nu tegen strijden in het verleden aktief van overheidswege heeft ondersteund. Ze vechten dus tegen hun eigen ex-bondgenoten.

In feite is dit een direkte voortzetting van de kolonisaties die het oude Europa heeft uitgevoerd en de zendingsdrang van de katholieke kerk die daar handig op meeliftte.
Gelukkig zijn wij in Europa daar een beetje van af gestapt (waarmee ik niet wil zeggen dat wij heilig zijn en Amerika de enige boeman is).

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Saddam viel destijds Koeweit binnen met een bepaald doel, Bush valt Irak binnen en Osama heeft ook zo zijn ideeën over alles. En wat er zich achter de schermen dan weer voor afspraken zijn gemaakt en wordt beraamd zal voor velen nooit bekend worden. Zo zijn er daarbij nog tientallen of honderden groeperingen die (al dan niet fanatiek en/of fundamentaal) hun eigen ideeën hebben over hoe de wereld er uit zou moeten zien. Iedereen heeft zo zijn eigen NWO en Bush in mijn ogen, en voor velen waarschijnlijk, probeert Bush dit wel heel aggressief naar voren te brengen.

De moraal, het doel wordt steeds onduidelijker voor het grote publiek; waar doet een perfecte wereldleider nu goed aan, hoe kan je (voor iedereen) nu het beste een land regeren? Ik denk compromissen sluiten, veel overleg plegen, vaststellen hoe er 'wereldregels' kunnen worden gemaakt en wat deze regels dan moeten zijn, maar helaas is het eind van de oorlogen nog niet in zicht. En 'wereldregels' zullen er we nooit komen; het wordt alleen maar erger. En misschien is de echte NWO na dit alles wel een feit en moeten we maar zien wie de strjid heeft gewonnen.

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 13:42

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 11:48:
En 'wereldregels' zullen er wel nooit komen; het wordt alleen maar erger.
Dat hoor ik wel vaker, dat het erger wordt.

Ik ben het daar niet mee eens. Ik denk juist dat de moderne tijd, met name de laatse honderd jaar er veel vooruitgang is geboekt op vele gebieden en dat het over het algemeen een betere wereld is geworden.

In welk opzicht is het op de wereld erger geworden ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Xymox schreef op 02 augustus 2004 @ 12:52:
[...]

Ik ben het daar niet mee eens. Ik denk juist dat de moderne tijd, met name de laatse honderd jaar er veel vooruitgang is geboekt op vele gebieden en dat het over het algemeen een betere wereld is geworden.

Iedereen lijkt zoveel te willen; steeds meer, steeds groter, steeds beter; waar eindigt het en is het altijd beter? En 30 jaar geleden kon iedereen toch wat veiliger over straat, of lijkt dat maar zo in mijn beleving? En de milieu vervuiling? En de acties van Bush; er is een weg ingeslagen die heel de wereld beinvloed, hoewel er nog niemand is die spreekt van een 3de wereld oorlog, maar waar zal het schip stranden? Wie zal er water bij de wjin doen? Ik vind het niet echt een betere wereld in dat opzicht. En mede omdat al deze veranderingen sinds 11 september ook de normale burger beinvloed.

Wat ik wel vind is dat hoe meer kennis de wereld heeft hoe beter, mits het voor de juiste doelen wordt gebruikt. En van hun fouten leert. En de uitvinding van wapens (in welke vorm dan ook) lijkt me ook niet echt een juiste vooruitgang. Maar zeker wel uitvindingen als: zieke zorg, medicijnen, onderwijs, je kan een uitkering krijgen als je werkloos bent, maar er zijn dus ook mensen die deze mogelijkheden en vooruitgang misbruiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 14:39:
[...]
En 30 jaar geleden kon iedereen toch wat veiliger over straat, of lijkt dat maar zo in mijn beleving?
Waar?
Als je het over de westerse wereld hebt, dan valt het imo wel mee. Er zullen hier en daar best wat toenames in 'dagelijkse' conflicten zijn geweest ten gevolge van botsingen tussen (sub-)culturen, maar het is niet dat dit soort conflicten blijvende gevolgen van de veranderde wereld zijn. Het is simpelweg zo dat de vooruitgang niet perfect verloopt en de veranderingen ook nieuwe problemen met zich meebrengen. De vooruitgang in de medische wetenschap is echter zo geweest, dat je leven nu wel veiliger is dan 30 jaar terug. De levensverwachtingen stijgen nog altijd dacht ik.
En de milieu vervuiling?
Mja, lastig punt. Milieuvervuiling als in afval, of CO2, of bodemvervuiling?
CO2: Nog steeds is er (correct me if I'm wrong) geen zekerheid dat wij het klimaat _ernstig_ veranderen. Het is met name nogal lullig als blijkt dat dat wel het geval is. Dan ben je te laat.

afval & bodemvervuiling:
http://www.milieuloket.nl/9292000/modulesf/vfxue3xha000
Het valt niet mee volgens de link, maar als je de link over duurzame energie volgt, zie je dat afvalverbranding energie oplevert en weinig tot geen schadelijke stoffen (broeikasgassen daargelaten) de wereld in laat.
Verzuring en verzilting zijn onhandig, maar geen groot probleem. Het gaat er met name om waar het gebeurt. Dat er een andere soort bomen gaat groeien aan de rand van een landbouwgebied boeit vrijwel niemand, maar het is jammer als speciale natuurgebieden erdoor aangetast worden.
En de acties van Bush; er is een weg ingeslagen die heel de wereld beinvloed, hoewel er nog niemand is die spreekt van een 3de wereld oorlog, maar waar zal het schip stranden? Wie zal er water bij de wjin doen? Ik vind het niet echt een betere wereld in dat opzicht.
True. Bush ben ik ook liever kwijt dan rijk, en de hele terreur-hype ook, maar om nou te zeggen dat mijn eigen leven er heel erg door veranderd is. VS valt land binnen - So what else is new? - Dat doen ze al decennia. Biometrische gegevens op je paspoort en chip-tagging waren er ook wel zonder 9/11 gekomen. Het is respectievelijk gewoon veiliger en handig.
...
Wat ik wel vind is dat hoe meer kennis de wereld heeft hoe beter, mits het voor de juiste doelen wordt gebruikt. En van hun fouten leert. En de uitvinding van wapens (in welke vorm dan ook) lijkt me ook niet echt een juiste vooruitgang.
Als je het over het sponsoren van het militaire apparaat hebt, ben ik het met je eens dat dat wel wat ingeperkt mag worden, maar als je het over dingen als de atoombom hebt, vind ik dat dat soort dingen wel degelijk bij de vooruitgang horen. Het zijn gewoon toepassingen van nieuwe technische (soms fundamentele) kennis.

Maar basically zie ik de toekomst wel rooskleurig in. Hooguit een grote daling van de welvaartsstijging door energietekort (olie op en dat soort dingen).

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Je moet op google maar eens "why do people believe in conspiracy theories?" intikken.

Bv. bij de eerste hit al twee mooie quotes: ""The truth is, I like to believe this stuff -- I want to believe it. I can't imagine the dull reality most people live in.""

""All of this conspiracy theorizing going on now is a collective form of post-traumatic stress disorder. It's our brains preparing ourselves for the next attack. In psychiatric terms, it's called hyper-vigilance.""

Denk eens aan alle praktische moeilijkheden die komen kijken bij geheime organisaties... en waarom het dan overal op het internet staat. Een geheime organisatie is niet een hoger iets, een soort god. Als het al bestaat zijn het gewoon mensen zoals jij en ik (of reptielen :P ).

Mensen willen graag dat er conspiracies zijn. Want dat is spannend, spreekt tot de verbeelding, en maakt het makkelijk alle problemen zonder argument op een onbekende groep te verhalen. Bovendien kunnen veel mensen niet leven met de 'nutteloosheid' van de dingen; er moet wel een hoger iets achter alles zitten, mensen vliegen niet zo maar een vliegtuig in een flat gebouw. De harde realiteit is dat dat helaas wel zo is, en dat geeft mensen een onveilig gevoel. Stel dat er echt geen nut is, geen doel, waar draait het dan allemaal eigenlijk om? Dan zou het hen ook kunnen overkomen. Nee, het is makkelijker als het een soort gevecht is tussen duistere krachtige groeperingen, dan staat de gewone mens er niet zo eng dichtbij.

Verwijderd

Probeer je nu te zeggen dat geheime oppermachtige organisaties een vervanging vormen voor een bovennatuurlijk oppermachtig wezen (i.e., een god) in ons huidige kapitalistische wereldgestel?

Iets om in te geloven, en om schuld op af te schuiven?

Hmmm... klinkt interessant.

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 10:48:
Probeer je nu te zeggen dat geheime oppermachtige organisaties een vervanging vormen voor een bovennatuurlijk oppermachtig wezen (i.e., een god) in ons huidige kapitalistische wereldgestel?

Iets om in te geloven, en om schuld op af te schuiven?

Hmmm... klinkt interessant.
Hmm ja, onder andere gaf ik die hint een beetje ja. Er zijn dus ook nog wel andere verklaringen zoals die quote over psychologie. Maar soms begint het er wel op te lijken imo. (wat natuurlijk meteen resulteert in de vraag, waarom geloven mensen in een god? Die paar redenen die ik gaf, zoals nuteloosheid, leegheid van het bestaan, etc. zijn daar denk ik ook op van toepassing. Maar laat dit aub geen God discussie worden, daar zijn er al zo veel van hier...)

[ Voor 21% gewijzigd door Zoijar op 04-08-2004 12:23 ]

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 16:03

Falcon10

Hit it i would !

vind het allemaal wel een interessante theorie.

maybe ietswat off topic, maar de organisatie achter de sigarette smoking man van X-Files, was zowat de New World Order.
Het verhaal dat daar achter hing vond ik echt wel heel interessant.
Een groep mensen die een stille invasie van buitenaardse wezens moest voorbereiden, maar echter toch nog "geheimer" een hybride probeerde te creëren om zo toch het buitenaardse ras later nog kwijt te kunnen.

Maar is zoals gezegd, een groot deel ervan zal psychologisch zijn, en inderdaad, het willen geloven in een wereldwijde conspiracy.
Desondanks is het toch maar raar dat er tegenwoordig zoveel dingen gebeuren.
Als je van 1945 rekend, had je zowat om de 10 jaar ergens een serieuze oorlog ( Vietnam - Korea - Koude Oorlog - Cuba Crisis ( OK, niet echt oorlog, maar had niet veel gescheeld, maybe dat NWO hier gefaald heeft ? )- Joegoeslavie - Irak ). Sinds 2000 momenteel al om de 5 jaar bijna ( Afganistan - Irak ), dus over een paar jaartjes steken de Amerikanen probly wel in Syrie of Noord Korea ;)
Dat vind ik wel verontrustend, in de praktijk is het wel geen WO3, maar in theorie zijn we daar al geruime tijd mee bezig, enkel wordt er nu niet meer dagelijks een paar steden platgebombardeerd zoals in WO2.
Hoewel het geen oorlog is, hebben veel mensen toch even veel angst voor aanslagen/oorlog, als dat mensen in WO2 bang waren voor gedetineerd te worden of dat ze gebombardeerd konden worden.

Opvallend is wel dat in elk van die voorgenoemde oorlogen de Amerikanen wel een rol gespeeld hebben, en dikwijls onrechtstreeks Rusland ook. Dus kan je daar maybe ook uitgaan van een consiracy ? Is de koude oorlog echt wel over ? Wordt ie niet gewoon achter de schermen verder "gespeeld", en op TV speelt men gewoon een toneelstuk ?
Zit da wapenhandel maybe achter een wereldwijde conspiracy ? Zij zijn eignelijk de enige echte die er winst uithalen. De budgettten die tegenwoordig naar fabrikanten als Lockheed, Boeing en andere producenten gaan voor ontwikkeling van wapentuig zijn gewoon enorm, hoewel er zogezegd van oorlog geen sprake is. Ook het lijstje met black project in de VS is het grootst sinds ooit, er staan een 12 tal projecten op de lijst die niet meer zo "black" zijn, die dus kortelings ( lees binnen 5 tot 10 jaar ) publiekelijk gemaakt worden, in de mate van mogelijk, maar hoeveel staan er dan niet nog helemaal black ???

Misschien is er toch een NWO ? Enkel zullen we daar vrees ik nooit het antwoord op weten.

-| Hit it i would ! |-

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Xymox schreef op 02 augustus 2004 @ 12:52:

Hier ben ik het ook helemaal mee eens.

Waarom wordt het erger? Waarom zou de wereld ten onder gaan? Het gaat toch juist steeds beter? Denk er even aan dat nu vrijwel elk incident onder volledige media aandacht komt. We horen steeds meer wat er allemaal slecht gaat. Een paar honderd jaar geleden hakten we nog op elkaar in met zwaarden, nog geen honder jaar geleden spoten we in het rond met mosterdgas...open slavernij, ongerechtvaarigde doodstraffen, etc. Die dingen gebeuren nog steeds wel, maar al veel minder. En als het nu een keer gebeurt, dan kan je er zeker van zijn dat het op elk tv kanaal te zien is. Terwijl het vroeger zo normaal was dat er eigenlijk niemand over sprak.

En ja, het terrorisme bloeit op het moment. Maar bekijk dat eens van de andere kant, blijkbaar voelen die groeperingen zich in het nauw gedreven. Je kan het ook zien als een laatste stuiptrekking, een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Ik denk dat we hard op weg zijn naar wereld vrede. Hoewel het nog wel een lange tijd zal duren, en de kloof tussen westerse wereld en bv de moslim wereld nog erg groot is. Maar zeker is het natuurlijk niet, het valt te bezien hoe grote problemen zoals overbevolking en uitputting van de energie/voedsel bronnen wordt aangepakt.

• zerok
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-01 22:50

zerok

geen

Zoijar schreef op 05 augustus 2004 @ 17:19:
[...]

Hier ben ik het ook helemaal mee eens.

Waarom wordt het erger? Waarom zou de wereld ten onder gaan? Het gaat toch juist steeds beter? Denk er even aan dat nu vrijwel elk incident onder volledige media aandacht komt.....

En ja, het terrorisme bloeit op het moment. Maar bekijk dat eens van de andere kant, blijkbaar voelen die groeperingen zich in het nauw gedreven. Je kan het ook zien als een laatste stuiptrekking, een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Bloeit terrorisme niet juist op omdat ieder incident op media aandacht kan rekenen?
Vroeger hoorde maar een kleine gebied van zo'n actie (een stad). Als je dan iets van een land gedaan wilt krijgen moet je erg veel acties uitvoeren.
Nu kan je met 1 actie de hele wereld bereiken. Dus minder acties nodig maar wel wat grotere zodat het overal opvalt.

Of de nwo bestaat? Ik denk dat de meeste beslissingen in de wereld wel achteraf in een kamertje of tijdens een dinetje gemaakt worden. Of er ook echt 1 groep achter zit die alles controleert? lijkt me erg lastig, en dan vooral om het geheim te houden. Dus hoewel het niet volledig onmogelijk is lijkt het me een beetje onwaarschijnlijk.

"never argue with idiots they drag you down to their level and beat you with experience" dilbert

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Er worden volgens mij gewoon gigantisch veel moeilijke keuzes gemaakt door de regering(en) die gewoon nooit mogen vrijkomen voor de gemeenschap, er zijn zoveel dingen waar "wij" het niet mee eens zouden zijn, maar toch moeten gebeuren volgens hun. We worden eigelijk al zo lang ik me kan herrineren "gecontroleerd door de regering" en of er hogere machten zijn zoals je noemt....Vast wel, waarom niet? Maar wat doen we eraan, het bewijzen is een eerste stap die praktisch niet gemaakt kunnen worden.

Als je er al bij nadenkt dat mensen verdwijnen...Zeker als ze onderwerpen zoals deze willen bespreken. Hoeft er maar 1 te zien die je niet meer wilt zien, en je leven staat al op spel....

Die doofpotten lopen een beetje over tegenwoordig

Ik wil die verandering wel zien

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik geloof hier absoluut in (ook vanuit mijn Christelijke achtergrond). Wat ook altijd vreemd blijft maar wat volgens mij ook met de NWO te maken heeft blijft de jaarlijkse Bilderberg conferentie, waarbij vooraanstaande wereldleiders e.d. (waaronder onze koningin Beatrix) met elkaar overleggen over welke koers de wereld moet varen e.d., maar waarbij alle bezoekers geheimhoudingsplicht hebben. Meer info op Bilderberg.org, maar de Metro had bijv. ook nog kortgeleden een artikel over deze conferentie, net nadat deze was gehouden.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Verwijderd

Interessant onderwerp blijft dit, ik probeer het al een tijdje te volgen omdat ik de overtuiging heb dat er altijd al een ongezonde concentratie van macht en rijkdom is bij een select groep.

Ik zag al dat Alex Jones aangehaald werd in het topic met zijn docu 911 The road to tyranny. Een andered docu van hem is ook wel de moeite waard (naar horen zeggen, ik moet hem nog bekijken), namelijk Police State 3 - Total Enslavement.
The United States government, at all levels has fallen under the control of the desperately wicked New World Order clan

The events of Sept 11th mark the initiation of the final sick push of the illuminati to consolidate their one world order and transform earth into a prison planet.

In over two and a half hours, Alex Jones chronicles in stunning detail the true character of the globalists. Learn the master plan of the blood-thirsty elite to financially, physically and spiritually imprison not only America but the world
Nog wat handige links met achtergrondinformatie:
http://www.infowars.com/index.html
http://thebiggestsecret.o...eheime_genootschappen.htm
http://www.nesara.be/nl/nwo.asp
http://oldhag.uwnet.nl/
http://www.cuttingedge.org/news/n1753.cfm
http://www.daanspeak.com/
http://www.nieuws-platform.nl/

Verwijderd

Even je bronnen bekijken:

1) Alex Jones, een manische (radio) talkshow host uit Texas die beweert dat de Bohemian Club, die in de VS al zo'n 100 jaar een festival organiseert dat vergelijkbaar is met de Burning Man, daadwerkelijk mensenoffers brengt. Op onverklaarde wijze heeft de Bohemian Club vervolgens contacten met "de Illuminati" cq. is een dekmantel voor het opvoeren van hun "vuurrituelen". Hints: a) de originele Illuminati uit Duitsland hadden geen vuurrituelen, b) als zijn video's daadwerkelijk moord bewijzen zou je daar wel wat meer van horen, vooral omdat die moorden al 100 jaar aan de gang zouden zijn.

2) Religieuze extremisten die "Christian white magic practitioner" David Icke volgen; ik denk dat je genoeg over Icke te weten kunt komen met een simpele google search.

3) Een wazig artikel over de verderfelijke invloed der Aeonen, aura's en kosmische trillingen, dat het gnosticisme en zowat de hele occulte kermis uitkraamt waarvan nu net "de Illuminati" beschuldigd worden.

(En een site waarop ik constant timeouts krijg.)

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Verder snap ik niet waarom er zo'n ophhef wordt gemaakt over "geheime organisaties". Ze hoeven niet eens geheim te zijn, kijk bv naar de CIA of andere inlichtingen diensten. OPEC is ook een mooie. Overal zijn het gewoon groepjes mensen, die stuk voor stuk weer heel normaal zijn. Mensen zoals jij en ik, die met elkaar overleggen hoe de zaak verder aan te pakken. Natuurlijk gebeurt dat eerst prive met elkaar, en daarna wordt er een voorstel gedaan.

En overal gaat het via vriendjes politiek. Bush zal ook heus wel eens naar zijn vader gaan en zeggen "heypa, wat denk jij hiervan, hoe zou jij het doen?" en op zijn beurt zal hij ook wel eens bij zijn zoon aankloppen met verzoeken van zijn vriendjes in zaken. En dat gaat bij iedereen zo.

Ja, de wereld wordt idd bestuurd door een relatief kleine groep mensen. Waarschijnlijk enkele duizenden. Wat is het punt? Dat hoeft helemaal niet in het geheim, en bovendien is dat slecht dan? Wat is er slecht aan, waarom zo'n ophef?

Het blijven mensen. Die doen dingen met een rede, ze doen wat ze denken dat goed is. Noem het illuminatie of iets anders, ze doen wat ze doen omdat ze denken dat het goed is voor de wereld.

Verwijderd

Zoijar schreef op 08 augustus 2004 @ 15:01:
Het blijven mensen. Die doen dingen met een rede, ze doen wat ze denken dat goed is. Noem het illuminatie of iets anders, ze doen wat ze doen omdat ze denken dat het goed is voor de wereld.
Mijn mening is dat deze groep vooral zijn eigen belang behartigd. Namelijk het financiële belang en het vergroten van zijn macht.

Haliburton, het vroegere bedrijf van de vice-president Dick Cheney, heeft grote contracten binnengesleept in Irak.

De investeringsmaatschappij Carlyle Group, waar Bush sr. topadviseur is en waarvoor Bush jr. vroeger gewerkt heeft, verdiende een fortuin aan de oorlog in Irak. Tevens heeft deze organisatie banden gehad met de Bin Laden familie.

Geld en macht zijn het belangrijkste, niet wat goed is voor de wereld.

Een tijdje geleden is er een docu uitgezonden over de banden van de politiek met het bedrijfsleven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 16:09:
Mijn mening is dat deze groep vooral zijn eigen belang behartigd. Namelijk het financiële belang en het vergroten van zijn macht.

Haliburton, het vroegere bedrijf van de vice-president Dick Cheney, heeft grote contracten binnengesleept in Irak.

De investeringsmaatschappij Carlyle Group, waar Bush sr. topadviseur is en waarvoor Bush jr. vroeger gewerkt heeft, verdiende een fortuin aan de oorlog in Irak. Tevens heeft deze organisatie banden gehad met de Bin Laden familie.

Geld en macht zijn het belangrijkste, niet wat goed is voor de wereld.

Een tijdje geleden is er een docu uitgezonden over de banden van de politiek met het bedrijfsleven.
Niemand probeert hier te ontkennen dat het bedrijfsleven invloed probeert uit te oefenen op de politiek en dat het daarbij soms verder gaat dan lobbyen. Dat het bedrijfsleven probeert haar financiële positie te verbeteren is inherent aan het kapitalistische systeem en dus niet minder sinister dan dat systeem. Er wordt ook niet ontkend dat er in de 17e eeuw een internationale samenzwering in de kringen van de vrijmetselarij aan de gang was om de adel en de geestelijkheid van hun macht te ontdoen, die uiteindelijk uitmondde in revoluties in Amerika en Frankrijk (vrijheid, gelijkheid en broederschap is een vrijmetselaarsmotto). Wat hier bestreden wordt is dat er één enkele, wereldwijde samenzwering aan de gang is die ons (achterlijke) burgermannetjes sinds die tijd (zoniet al milennia volgens Icke) voor de gek houdt.

Enkel de claim dat het om een desinformatiecampagne op globale schaal gaat kan de verdere absurde claims over de samenzwering rijmen. Zo wordt op de sites die je linkt keihard beweerd dat Marx een stroman van de Illuminati was en dat het Communistische Manifest niks anders is dan het manifest van de Beierse Illuminati, om vervolgens een heleboel (rechtse) Amerikaanse politici aan te wijzen als Illuminati. Ander voorbeeldje: tegelijkertijd worden rijke Joden en Nazi's met vooraleerst Hitler aangewezen als Illuminati. Dat spoort gewoon voor geen meter, tenzij je er ook nog eens van uit gaat dat er een strijd aan de gang is tussen minimaal twee facties van Illuminati, of dat ze ons dat op zijn minst willen doen laten geloven en elkaar daadwerkelijk uitmoorden om ons te overtuigen. (Voel je de paranoia langzaam maar zeker naderbij sluipen?)

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik ben net terug van een weekje vakantie en heb de meeste posts helemaal gelezen. De reacties zijn begrijpelijk, maar hier heb ik nog iets voor jullie:

http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/tcpa-faq.html

(Je kan het ook in het NL lezen of een van de andere talen)
(klik op zijn naam om naar de bron te gaan... als je de _link_ zelf wil vinden staat hij in het tweede bulletpoint onder "Economics of information security" of zoek op "`Trusted Computing' FAQ" (let op de aanhalingstekens))

Een Quotje: "In feite neemt de TCG specificatie de uiteindelijke controle over jouw PC van je af en geeft hem aan wie de software schreef die er op gedraaid wordt. (Ja, nog meer dan nu al het geval is.)". Maar lees het hele ding maar eens door!

Dit maakt de discussie over het NWO nog interesanter...

(ps. persoonlijk heb ik "aliens" verplaatst met "spirits" ofwel geesten, want ik geloof idd, zoals genoemd in het artikel, dat je 'boze' en 'goede' geesten hebt, maar dat is connectie mijn mijn eigen geloof O-), welke nu niet onder discussie staat :+)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 08:49 ]

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Een globaal toegangbaar dsitributed system? Daar wordt nog steeds gigantisch onderzoek naar gedaan. Best (heel) nuttig, maar kan zeker ook 'misbruikt' worden door bedrijven die niet willen dat hun duur ontwikkelde software gestolen wordt. Dus daarom is er een globale conspiracy aan de gang door een geheime groep, de NWO? Wat dacht je van bv www.accessgrid.org ? Geloof je ook dat elke chineze TV een DES decoder bevat, en dat de loterij daar wordt gebruikt om sleutels te kraken? ;)

En dat trusted tussen aanhalingstekens is een standaard 'grapje', en wijst erop dat alles trusted is totdat het tegendeel is bewezen wat nogal eens gebeurt. Dus Pretty Good Privacy is nu ook van de NWO, vanwege het pretty good? Zelfde idee.

Verwijderd

Ik ben het met mietje eens dat dit soort theorieen bedacht zijn door conservatieve christenen die niet willen zien dat de dingen die hier gebeuren voortvloeien uit een kapitalistisch klassesysteem. Christenen hangen zelf een klassesysteem aan.

Het enige verschil is dat deze heerschappij van de elite nu op grotere schaal gebeurt dan het geval was toen de kerk met de scepter zwaaide in Europa. Met angst strooien is toch altijd een taak geweest van de elite - met angst strooien is een manier om het volk onder de duim te houden. Alle machthebbers - van koningen tot geestelijken tot presidenten hebben zich hieraan schuldig gemaakt.

Het enige wat veranderd is is dat het bereik van de machthebbers is vergroot, en dat de verhouding machthebbers:klootjesvolk schever is geworden.

Noem ze maar Illuminati, ik noem ze gewoon zakenmensen die geld verdienen waar er geld te halen valt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:44 ]

Verwijderd

Deze post was in zijn huidige vorm offtopic - Als je het wil hebben over wat er in openbaringen staat, prima, open daar dan een topic over. maar aan de mededeling dat hierover volgens jou iets in Openbaringen staat heeft hier niemand iets.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 01:16 ]

Pagina: 1