Toon posts:

runtime error line:0

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg bij het openen van één van mijn favoriete sites tegenwoordig een runtime error. Het gaat om www.info.omroep.nl . Hier haal ik namelijk muziek die in reclames wordt gebruikt vandaan, maar ik krijg een runtime error Line:0 object doesn't support this property or method. Ik heb Windows Xp en IE 6.0. Enig idee wat er aan de hand kan zijn? Java is geupdated.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die url doet het niet: DNS-error
"*** ns-cache-2.ns.nl.demon.net can't find www.info.omroep.nl: Non-existent domain"

Waarschijnlijk is ie verwijderd ofzo?

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:05

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

hiervandaan ook niet te bereiken, en wanneer je www weglaat, dan krijg je dit:
Welkom op de standaardpagina van deze WAXtrApp server.
Als u hier bent aangeland, is dat waarschijnlijk te wijten
aan een verkeerde link of het niet volledig intypen van het adres.
Om terug te gaan naar de hier draaiende sites:
AVRO Site
NCRV Site
STER Site
VARA Site

Het adres wat u probeerde in te tikken: http://info.omroep.nl/
Uw IP-adres is: 62.*.*.*
Uw clickcount is: 1
Uw eerste klik was op: 2/8/2004 01:07
Uw laatste klik is op: 2/8/2004 01:07
Wel een erg foute foutmelding overigens, hoezo probeerde ik info.omroep.nl in te tikken :? :? Dacht toch dat nu net dát nog gelukt was, hoe kun je anders weten welke URL ik probeerde te bereiken 7(8)7

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, niet verwijderd, check http://info.omroep.nl, krijg je rootpagina te zien van al die nieuws sites.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een fout gemaakt denk ik. Het gaat om de site: http://info.omroep.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCwDlEA

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mjah, maar die pagina doet het (afgezien van die error) toch prima?

Dan zit er gewoon 1 javascript-foutje in. Op Nee klikken en doorgaan dus :)

Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE) [nsITransferable.getAnyTransferData]" nsresult: "0x80004005 (NS_ERROR_FAILURE)" location: "JS frame :: chrome://global/content/nsDragAndDrop.js :: anonymous :: line 87" data: no]

Dat is em ..

[ Voor 52% gewijzigd door Osiris op 02-08-2004 01:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
doorgaan helpt niet, want dan krijg ik dat de page cannot be displayed. en debug met VB werkt ook niet.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:05

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

hier met IE versie 6.0.nogwat op win2k overigens geen error :?

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik denk dat het dus aan instellingen ligt bij IE, maar via de site van Windows en door het draaien van diverse updates, kom ik er niet uit. Heeft niemand hier dan een oplossing voor, behalve een nieuwe computer aanschaffen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

javde,

In dit topic ontbreken een aantal zaken die we op GoT wel verwachten van je, ik zal ze even opnoemen en uitleggen wat er niet goed aan is:
  • Je topic titel voldoet niet aan de eisen zoals die in de Windows Operating Systems Policy staan :)
  • Als je de Windows Operating Systems Policy had gelezen, had je gezien dat vragen over Internet Explorer niet in Windows Operating Systems thuis horen :)
  • Ik zie niet in je topicstart wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, heb je al eens ergens op gezocht bijvoorbeeld? :)
Daarnaast staat deze vraag letterlijk in de Software Algemeen FAQ - ik ga dit topic dan ook sluiten. Probeer voortaan iets meer rekening te houden met bovenstaande eisen aan een topic - het tonen van eigen inzet, geven van voldoende informatie en het kiezen van een goede topic titel zijn namelijk altijd erg belangrijk op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.