[iPod] Firewire/USB2.0 problemen onder Win XP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb problemen met m'n nieuwe iPod 4G. Als ik de bijgeleverde software installeer en de nummers naar m'n iPod wil overzetten stopt hij er na een paar nummers mee. Hij verbreekt de verbinding en m'n iPod loopt vast. Dit is via FireWire. Als ik het via USB 2.0 probeer maakt hij wel verbinding, maar iTunes doet er verder niets mee en er gebeurt dus ook heel weinig. Ik heb eerst geprobeerd de software opnieuw te installeren maar dit werkte ook niet. Ik heb hierna mijn PC geformateerd en dit heeft ook niet geholpen. Het raarste is nog dat wanneer ik een iPod 3G aansluit alles wel werkt, ook de USB 2.0 verbinding. Ik heb ook al een paar keer de software van de iPod "hersteld".

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik ben van plan om terug te gaan naar de apple store, maar wil eerst weten of iemand een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je bent niet de enige met problemen als vastlopers via FireWire. Het lijkt deels aan de VIA-firewire chips te liggen, op het forum van Apple heb ik meerdere mensen er iets over zien roepen.
Dus werp es een blik in de diverse firewire/"windows XP sync problems"/etc topics hier

Ik geloof dat het gros de boel opgelost krijgt door deze firewire patch voor windows XP:
hier op apple besproken

[ Voor 22% gewijzigd door ACM op 02-08-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Ontzettend bedankt!! Hij werkt nu en al m'n muziek staat er op _/-\o_ . De patch heeft het gefixt!