Check eerst ff dit topic, dan zie je waar het over gaat en hoef ik er hier niets meer over te vertellen.Vooral de post met de Eventviewer fouten is belangrijk.
Mijn DVD drive heeft dus steeds een time-out, daarom laad ie die setup niet.
Ik heb ff de troubleshoot pagina van Microsoft opgezocht :
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;314093
Ik heb eerst ff mijn brander van de IDE-chain gehaald, in de hoop dat de DVD drive niet time-out zou zijn. Maar geen resultaat.
Toen dacht ik : Is mijn systeem nou zo brak dat ie niet eens een game kan installeren vanaf een DVD(door een te late response)?? Mijn specs:
P4 2 Ghz (Willamette ) op een Asus P4P800S Se mobo
512 Ram DDR 266
DVD drive waar het om gaat : Philips DROM 5016
Die specs lijken me toch wel voldoende?
Nu zit ik er aan te denken om deze Philips weg te brengen en te ruilen voor een Asus,LG of Lite-On want die zijn misschien beter,niet?
Kan iemand even de voornaamste oplossingen van die troubleshoot pagina geven, ik heb geen zin om ze allemaal te proberen...
Dit topic hoort inmiddels wel thuis in het Mediaopslag forum, daarom heb ik er daar ook een topic over gezet.
Mijn DVD drive heeft dus steeds een time-out, daarom laad ie die setup niet.
Ik heb ff de troubleshoot pagina van Microsoft opgezocht :
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;314093
Ik heb eerst ff mijn brander van de IDE-chain gehaald, in de hoop dat de DVD drive niet time-out zou zijn. Maar geen resultaat.
Toen dacht ik : Is mijn systeem nou zo brak dat ie niet eens een game kan installeren vanaf een DVD(door een te late response)?? Mijn specs:
P4 2 Ghz (Willamette ) op een Asus P4P800S Se mobo
512 Ram DDR 266
DVD drive waar het om gaat : Philips DROM 5016
Die specs lijken me toch wel voldoende?
Nu zit ik er aan te denken om deze Philips weg te brengen en te ruilen voor een Asus,LG of Lite-On want die zijn misschien beter,niet?
Kan iemand even de voornaamste oplossingen van die troubleshoot pagina geven, ik heb geen zin om ze allemaal te proberen...
Dit topic hoort inmiddels wel thuis in het Mediaopslag forum, daarom heb ik er daar ook een topic over gezet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 23:02 ]