[HalfLife] Update naar 1.1.1.0 geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

• DrDelete
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:44
Ik speel al tijden op versie 1.1.1.0, volgens mij de laatste versie, en sinds vandaag meldt hij dat er een update beschikbaar is. Als ik via HL de update functie activeer dan meldt ie:

"Your version (1.1.1.0) of Half-life is out of date, but there are no updates to update Half-life to the latest version"

Wat moet ik hier nou mee ? Ik heb gezoch op het web en vindt slechts de laatste versie 1.1.1.0 die ik al tijden geïnstalleerd heb.

Als ik direct via een snelkoppelingen een van mijn favoriete servers wil spelen, dan geef ie via de console aan dat mijn protocol versie (46) ouder is dan de server protocol versie (47).

Wat is hier aan de hand ?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Jij gebruikt zeker nog geen Steam, ofwel? :)
Sinds kort zijn de stekkers en support uit WON getrokken, en is er overgestapt op het Steam netwerk. Via dit netwerk kun je de nieuwste updates automatisch downloaden iedere keer voordat je gaat spelen.
Zie voor meer informatie: http://www.steampowered.com/.

[edit]
mischien ook handig:
[rml][ PC] Het Steam-platform topic[/rml]
[rml][ Halflife} Het old-school Halflifen is voorbij :'([/rml]

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 01-08-2004 22:29 ]

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 23:06
Dit topic mag hier niet.. Hier wel Spielerij - Problemen & Vragen ..
Over je vraag ff die protocol versie's.. 46 is CS 1.5 en 47 is CS 1.6 ;) En de rest heeft volgens mij te maken met dat CS1.5 weg gaat/is.! Dus daarom werkt het allemaal niet! Je moet steam downloaden..

edit

arg net iets te laat..

[ Voor 9% gewijzigd door GleNnoS_ op 01-08-2004 22:31 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:25
Heb je een tijdje geen CS HL gespeeld? Want het lijkt me sterk dat servers die nu nog steeds 1.1.1.0 draaien toch ineens op Steam over zijn gestapt. Misschien dat een admin van één van die servers meer duidelijkheid kan scheppen over welke versie zij nu draaien.

The devil is in the details.

• DrDelete
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:44
Ik speel enkel en alleen halflife en geen mods. Ik zal me ff er in verdiepen...

bedankt!

Verwijderd

Kijk, een vraag. Op naar Spielerij - Problemen & Vragen :)
Pagina: 1