Ik heb in ca April een 9800 Pro aangeschaft, prestaties super, maar nu gaat hij de laatste paar dagen flink artifacts geven. Ik dacht eerst dat dit aan de temperatuur in de case lag, maar nu heb ik de kaart alle ruimte gegeven om te ademen. En hij geeft alweer artifacts na ongeveer 10-20sec spel spelen na een koude boot (na 2 uur uit geweest te zijn).
Mijn systeemspecs
MSI K7N2-Delta ISLR mobo
9800 Pro 128mb sapphire (standaart koeler)
AMD AXP 2800+
En nog wat andere troep wat niet echt relevant is.
Ik had eerst een PCI kaart in slot 1 (of de 5e) dat is de verste van de AGP af. Nu ik deze eruit heb helpt het nog niet, wat ik ook al niet had verwacht.
Ik heb casefans opgehangen voorin de kast, achterin voor afzuigen en later ook nog 1 halverwege de kast gericht op de videokaart. Dit hielp dus allemaal helemaal niks.
De kaart is nooit overgeklokt geweest, dus daar ligt het niet aan.
Heeft iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen, of is de kaart gewoon stuk en moek het terugbrengen?
Verder gaat alles nog wel goed in windows en 2d games, maar daar heb ik de kaart natuurlijk niet voor gekocht.
EDIT: zou het aan mijn voeding liggen
, de 3.3v staat op het moment van posten op 2.8v
Alvast bedankt, Marcel
Mijn systeemspecs
MSI K7N2-Delta ISLR mobo
9800 Pro 128mb sapphire (standaart koeler)
AMD AXP 2800+
En nog wat andere troep wat niet echt relevant is.
Ik had eerst een PCI kaart in slot 1 (of de 5e) dat is de verste van de AGP af. Nu ik deze eruit heb helpt het nog niet, wat ik ook al niet had verwacht.
Ik heb casefans opgehangen voorin de kast, achterin voor afzuigen en later ook nog 1 halverwege de kast gericht op de videokaart. Dit hielp dus allemaal helemaal niks.
De kaart is nooit overgeklokt geweest, dus daar ligt het niet aan.
Heeft iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen, of is de kaart gewoon stuk en moek het terugbrengen?
Verder gaat alles nog wel goed in windows en 2d games, maar daar heb ik de kaart natuurlijk niet voor gekocht.
EDIT: zou het aan mijn voeding liggen
Alvast bedankt, Marcel
[ Voor 5% gewijzigd door Deikke op 01-08-2004 20:57 ]