Toon posts:

opstart probleem...

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
DEZE POST STAAT OOK OP DIT TOPIC? MAAR ER WERDT NIET ECHT EEN OPLOSSING BEDACHT MOMENTEEL...
http://www.pcwereld.info/viewtopic.php?t=2008

hoi allemaal,

ik weet niet of dit iets met mijn hardware heeft te maken, maar deze week begon mijn pc raar te doen, normaal start ie op in 40 sec (heel windows geladen en al...)

als ik mijn pc opstart komt er altijd zo'n logo van pentium 4 en een vijftal sec daarna dat laad scherm van win xp pro..

maar als ik mijn pc nu herstart (wat eht probleem is) dan blijft dat scherm van pentium er wel 30 sec opstaan, voor ie mijn dvd station zo eens laat draaien (en je dat geluidje van de floppy hoort) en dan pas win xp te laden.

dit vidnt ik vrij raar, want ik heb JUIST (10 min geleden) een format gedaan en dit probleem doet zich nog voor....

zou dat ook aan de bios kunnen liggen?

graag hulp !!!

winters

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:06
kan het zijn dat je in bios aan hebt staan dat hij eerst je geheugen scant ofzo??..zou normaal niet lang moeten duren maar misschien bij jou wel...

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 21:25 . Reden: quoten als je de eerste bent is een beetje onnodig, vind je niet? ]

11.455 Wp PV | 48 kWh thuisbatterij | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

Verwijderd

Topicstarter
mmm
ik zou niet weten hoe je dat kunt zien in je bios, wel weet ik dat hij een QUICK POST uitvoert...

maar waarom doet die pc dat opeens? zo traag zijn ? :s
;)

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 19:36:
mmm
ik zou niet weten hoe je dat kunt zien in je bios, wel weet ik dat hij een QUICK POST uitvoert...

maar waarom doet die pc dat opeens? zo traag zijn ? :s
;)
mss omdat je er teveel rotzooi op heb staan ;)..maar idd dat vraag ik me ook wel af ja..check voor de zekerheid ff wat je primaire boot is...(of hoe je dat ook noemt) Die moet natuurlijk op HDD staan...en ik weet niet of je meerdere hdd's hebt??,,maar zet em wel op de hdd waar je OS op staat ;)

[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 01-08-2004 19:42 ]

11.455 Wp PV | 48 kWh thuisbatterij | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

Verwijderd

Topicstarter
mijn boots staan juist, en rotzooi kan er niet opstaan, want door dat probleem d8 ik dat windows naar de knoppen was en had hem geformateerd...

EDIT: deze topic vertelt 'veel' over wat het probleem eigenlijk is en wat er gebeurt...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 21:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
FIXED....

heb bios reset gedaan...

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 08:34
"mss omdat je er teveel rotzooi op heb staan ;) "
lijkt me erg onwaarschijnlijk na een format ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 19:20:
DEZE POST STAAT OOK OP DIT TOPIC? MAAR ER WERDT NIET ECHT EEN OPLOSSING BEDACHT MOMENTEEL...
En moet je daarom ook gaan zitten krijsen?
Samen met de toppicstart geef je hiermee aan de "let op" tekst bovenaan in New Topic van dit subforum helemaal niet te hebben doorgenomen. Dat is nou net niet de bedoeling hier op GoT. Ik zou zeggen, klik terug naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en neem deze nog eens aandachtig door en dan met name het forumgedrag gedeelte :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.