Toon posts:

Verhoging tarieven T-Mobile

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je hier kan zien, zijn de Abbo kosten van T-Mobile verhoogt, en dat in tijden dat de concurentie goedkoper wordt.

http://www.t-mobile.nl/pe...ns_en_tarieven/ps1.43.asp

Iemand misschien ook idee of dit ook doorgevoerd wordt bij bestaande abbos? Zoja zou je ook je abbo kunnen stop zetten dan aangezien jij toch echt een goedkoper abbonoment hebt afgesloten.

Of ben je daar al akkoord mee gegaan, bij het ondertekenen van je contract.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 21:02

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Volgens mij was hier al eerder wat lawaai over in een soortgelijk topic, monument.. ik zoek ;)

De search hiero is aan poeder...te langzaam momenteel

[ Voor 24% gewijzigd door I_stealth_I op 01-08-2004 18:16 ]

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
I_Stealth_I schreef op 01 augustus 2004 @ 18:14:
Volgens mij was hier al eerder wat lawaai over in een soortgelijk topic, monument.. ik zoek ;)

De search hiero is aan poeder...te langzaam momenteel
Ik begon er ook al niet meer aan ;)

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 18:00:
Zoals je hier kan zien, zijn de Abbo kosten van T-Mobile verhoogt, en dat in tijden dat de concurentie goedkoper wordt.

http://www.t-mobile.nl/pe...ns_en_tarieven/ps1.43.asp

Iemand misschien ook idee of dit ook doorgevoerd wordt bij bestaande abbos? Zoja zou je ook je abbo kunnen stop zetten dan aangezien jij toch echt een goedkoper abbonoment hebt afgesloten.

Of ben je daar al akkoord mee gegaan, bij het ondertekenen van je contract.
Binnenkort loopt mijn huidige abonnement af bij T-Mobile en ik heb laatst gebeld over hoe het zit met de tarieven. Als je je contract stilzwijgend laat verlengen, dan geldt het oude tarief gewoon nog.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Croccifixio schreef op 01 augustus 2004 @ 18:29:
Binnenkort loopt mijn huidige abonnement af bij T-Mobile en ik heb laatst gebeld over hoe het zit met de tarieven. Als je je contract stilzwijgend laat verlengen, dan geldt het oude tarief gewoon nog.
Dat is ook niet echt slim, dan loop je een dikke cashback of nieuwe foon mis.

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:03
Ik zou gewoon niet twijfelen en naar de concurent overstappen ;)

Verwijderd

maar mag je nou kosteloos per direct opzeggen ? dat kon toender tijd bij vodafone ook! zo ja dan zeg ik meteen op :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 18:00:
[..]
Tja, bizar toch... Die price-cuts bij de concurrenten, geldt dat eigenlijk ook voor pre-paid SMS?

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Nieuwe tarieven T-mobile!

complete discussie over de nieuwe tarieven

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Bram schreef op 01 augustus 2004 @ 20:17:
[...]

Dat is ook niet echt slim, dan loop je een dikke cashback of nieuwe foon mis.
Denk nog eens goed na. Welke cashback loop ik mis? Ik heb het SIM only abonnment, wat neerkomt op ongeveer 50% van de abonnementskosten van een abonnement inclusief telefoon. Ik laat het stilzwijgend verlengen waarbij de oude tarieven behouden blijven, dus ik hou die cashback. :)
Pagina: 1