hoi;
ik wil een vba scriptje dat, als ik in kolom a iets typ, daarnaast in kolom b de datum van vandaag komt. en als ik dat excel blad volgende week bekijk, alle data niet opnieuw veranderen, dus met today() of now() lukt dit niet;...
volgende dingen heb ik al geprobeerd, maar deze lukken niet:
1) [rml]Excel[ 2000] Script voor datum toevoeging[/rml]
2) "=IF($H25="";"";IF(Automatisatie!$G$6="";NOW();Automatisatie!$G$6))"
(werkt met iteration)
dit laatste is waarschijnlijk wat te ver gezocht.
iemand met een betere oplossing OF iemand die oplossing 1 kan helpen aan de praat te krijgen?
tia
edit: het probleem met oplossing 1 is dat dit niet werkt omdat de cel gewijzigd wordt door een formule, ik klik er zelf niet op en wijzig het NIET handmatig (als je het zelf wijzigt werkt die oplossing wel!)
ik wil een vba scriptje dat, als ik in kolom a iets typ, daarnaast in kolom b de datum van vandaag komt. en als ik dat excel blad volgende week bekijk, alle data niet opnieuw veranderen, dus met today() of now() lukt dit niet;...
volgende dingen heb ik al geprobeerd, maar deze lukken niet:
1) [rml]Excel[ 2000] Script voor datum toevoeging[/rml]
2) "=IF($H25="";"";IF(Automatisatie!$G$6="";NOW();Automatisatie!$G$6))"
(werkt met iteration)
dit laatste is waarschijnlijk wat te ver gezocht.
iemand met een betere oplossing OF iemand die oplossing 1 kan helpen aan de praat te krijgen?
tia
edit: het probleem met oplossing 1 is dat dit niet werkt omdat de cel gewijzigd wordt door een formule, ik klik er zelf niet op en wijzig het NIET handmatig (als je het zelf wijzigt werkt die oplossing wel!)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 17:10 ]