Toon posts:

6210 mod?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn zwarte 6210 te modificeren. Ik zat te denken om het plaatje om het beeldscherm heen en het plaatje onder aan de telefoon glimmend zwart te maken.
Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft? Het plaatje onder aan de telefoon is vrij makkelijk los te krijgen, maar ik weet niet of het plaatje om het display gemakkelijk los te krijgen is.

Verder vroeg ik me af of het ook al mogelijk is (zonder al te veel risico) om blauwe leds in te bouwen in de 6210.

Kleine impressie dmv kut Windows Paint :(

Afbeeldingslocatie: http://www.cuci.nl/~chrizz/6210mod.jpg

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Ten eerste ik zou de stukjes neit zwart maken, vind ik persoonlijk niet zo mooi. Vooral dat onderste stukje niet. Binnenkort kan je nl bij Club Nokia dat onderste stukje eenamlig gratis na bestellen met je naam of iets andere erin bestellen.

Ten tweede: de blauwe led zal heel moeilijk gaan. Ze hebben de led's op een nieuwe en speciale manier erin gezet. Waardoor het heel moeilijk zal worden om de led's te gaan vervangen.

Ze zijn er mee begonnen in de 3310

zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokiainfo.f2s.com/pics/3310_11.jpg
het zijn die twee dingetje in het midden, die ronde stukjes. De led'jes zitten nu als het ware in het PCB.

Verwijderd

Tja blauwe leds kan wel maar is wel ontzettend irritant. Ik heb het zelf bij een 3310 gedaan en dat was echt wel moeilijk maar toch nog ontzettend goed gelukt. En ik ken mensen die hun 6210 al omgebouwd hebben.

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

Op woensdag 27 december 2000 20:26 schreef Ghz_ het volgende:
Tja blauwe leds kan wel maar is wel ontzettend irritant. Ik heb het zelf bij een 3310 gedaan en dat was echt wel moeilijk maar toch nog ontzettend goed gelukt. En ik ken mensen die hun 6210 al omgebouwd hebben.
dewd, heb je een plaatje?

Dat zou ik graag willen zien.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op donderdag 28 december 2000 01:12 schreef Hazzz-E het volgende:

[..]
dewd, heb je een plaatje?

Dat zou ik graag willen zien.
En ik ook!

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

http://www.handylights.de/

ik kon zo snel ff nix beterz vinden

Verwijderd

http://www.te-elektronik.de/
ook wat leuke plaatjes hier. voor de 6210 heb je de 1206 led nodig en deze ben ik in nederland nog nie tegengekomen. Deze is ook stukken duurder dan de 0805 voor een 3210 ofsow of een 0603 voor de 8210.

Afbeeldingslocatie: http://www.itbauer.de/images/6210.jpg

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

Dat is idd zeer vet. :9~

* Hazzz-E wil ook blauw

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

Trouwens, als er nog meer mensen zijn die die blauwe led's wilt kunnen we die misschien met zijn allen bestellen om de kosten te drukken.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Tip: Kijk eerst welke softwareversie je hebt. ( druk *#0000# ) Mocht je V 03.01 hebben, kan je op een gegeven moment een probleem met dat ding krijgen. Doet ie 't niet meer -> blauwe leds -> geen garantie.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Ik heb ook 3.01 softwareversie, hoe kan ik hem het gemakkelijkst updaten zonder te telefoon weken kwijt te zijn?

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

damn-it, ik heb ook 3,01

volgens mij is alleen via een nokia service point upgrading mogelijk

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ja en hoe lang duurt dat zo'n software update?
kan je er op w88 of ben je hem voor onbepaalde tijd kwijt?

Verwijderd

Ik heb gisteren dus even gebeld met de Club Nokia Careline, en je moet je telefoon naar een Nokia-dealer brengen die hem op zijn beurt weer naar een servicecenter brengt. Dit kan enkele weken duren voordat je 'em terughebt (!).
Ik heb wel wat problemen met de huidige sw-versie:

1. de telefoon 'freezed' af en toe als ik erg snel door het telefoonboek blader. Dan moet ik hem uitzetten door de batterij eraf te halen.
2. met opnemen via elke toets uit, als de telefoon overgaat en ik raak een willekeurige toets aan druk ik hem weg. (als je de telefoon bijv. uit je zak haalt)
3. de trilfunctie staat af en toe aan terwijl hij volgens het profiel uit moet staan en andersom.

Nog meer problemen?

• Hazzz-E

Hazzz-E

Que?

matig, een paar weken, zolang...

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:49
hmmm, bij ericsson was het een paar min werk....
Pagina: 1