Toon posts:

MS w o desktop bluetooth, muis en toetsenbord niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister de microsoft wireless optical desktop voor bluetooth gekocht.

Ik gebruik Windows XP SP1. Ik heb de software geinstalleerd maar de muis en het toestenboard wordt met geen mogelijkheid herkend.

Hij vindt ze gewoon niet wat ik ook probeer...
De bluetooth adapter lijkt wel succesvol geinstalleerd..

Ik heb gezocht op got en op de ms nieuwsgroepen en in de knowledge base maar ik ben nog geen werkende oplossing tegen gekomen. Kan iemand mij uit de brand helpen?

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:56
Kheb 't ook wel ns gehad dat hij ze allebei niet kon vinden. Ik heb toen gebeld met de MS helpdesk, en die gaven mij de volgende tip:

Configuratiescherm: klassieke weergave: draadloze verbindingen. Als daar 1 of 2 dingen staan, allemaal weggooien. Probeer nu opnieuw te connecten.

Dit heb ik laatst toevallig gehad, en het werkte. Ik had het ook een half jaar terug, maar toen stonden daar geen verbindingen, en was me toetsenbord dus ook echt stuk. Binnen 10 dagen een gloednieuwe set ontvangen >:)

Ik hoop dat je hiermee wat kunt, succes!

Verwijderd

Topicstarter
Zemskii schreef op 01 augustus 2004 @ 16:51:
Kheb 't ook wel ns gehad dat hij ze allebei niet kon vinden. Ik heb toen gebeld met de MS helpdesk, en die gaven mij de volgende tip:

Configuratiescherm: klassieke weergave: draadloze verbindingen. Als daar 1 of 2 dingen staan, allemaal weggooien. Probeer nu opnieuw te connecten.

Dit heb ik laatst toevallig gehad, en het werkte. Ik had het ook een half jaar terug, maar toen stonden daar geen verbindingen, en was me toetsenbord dus ook echt stuk. Binnen 10 dagen een gloednieuwe set ontvangen >:)

Ik hoop dat je hiermee wat kunt, succes!
Ik heb daar helemaal niks staan bij, het is gewoon leeg. Dus misschien moet ik morgen maar even terug naar de winkel...

Bevalt je de set verder wel goed?

• KhaZ
Hmm das jammer :/

Bel eerst de MS Helpdesk! Misschien is er onderhand (in n half jaar) wel wat meer over bekend.

Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit zon lekkere desktop set gehad als deze! :9

Het enige nadeel vind ik het hoge batterijverbruik.

Mijn tip: Koop 4 oplaadbare batterijen (of 8, dan zit je nooit zonder), want ik heb in een jaar ongeveer (of 3/4 jaar, dunno) volgens mij wel voor 50/60 euro aan AA batterijen uitgegeven, enneh.,. das niet de bedoeling. Neem zo snel mogelijk oplaadbare! Ik heb een snelle lader gekocht en 8 duracell oplaadbare batterijen, werkt perfect!

Verwijderd

Topicstarter
Zemskii schreef op 01 augustus 2004 @ 17:03:
Hmm das jammer :/

Bel eerst de MS Helpdesk! Misschien is er onderhand (in n half jaar) wel wat meer over bekend.

Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit zon lekkere desktop set gehad als deze! :9

Het enige nadeel vind ik het hoge batterijverbruik.

Mijn tip: Koop 4 oplaadbare batterijen (of 8, dan zit je nooit zonder), want ik heb in een jaar ongeveer (of 3/4 jaar, dunno) volgens mij wel voor 50/60 euro aan AA batterijen uitgegeven, enneh.,. das niet de bedoeling. Neem zo snel mogelijk oplaadbare! Ik heb een snelle lader gekocht en 8 duracell oplaadbare batterijen, werkt perfect!
Okee bedankt voor de tip! Wat ik persoonlijk raar vind is dat mijn muis ook niet in sleep stand gaat want hij blijft de hele tijd knipperen. ook wanneer ik em ondersteboven leg... Normaal gesproken stopt de muis met knipperen toch?

• KhaZ
Ja idd, heb ik ook, vond ik ook raar. Nouja, je noemt nog een punt, wask ff vergeten, maar das dan ook het enige :P

Verwijderd

Topicstarter
Probleem "opgelost".

Ik heb de harde schijf geformateerd en windows xp sp1 opnieuw erop geknald. Nu werd hij wel herkend, gelukkig :D

• KhaZ
Tering, drastische oplossing :P

Mooi dat het is opgelost! Geniet van je nieuwe desktop! :9
Pagina: 1