[centrino] Kwijt, RoamMgr.exe

Pagina: 1
Acties:

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Hmm..

mijn systeem, wat draait op xp, heeft bovenstaand bestand misplaatst cq.. het is weg. In elk geval, heeft iemand dat bestand op zijn pc staan? Je hebt het nodig als je een intel centrino wlan kaartje hebt...

Als je het hebt, vind je het in %windir%\system32\

Ik zou heeel blij zijn als ik het mag, eh, lenen :)

in csl want het is een laptop probleem

ping 127.212.23.124

Verwijderd

eigenlijk zit er copyright op, maar ik ga d'r maar vanuit dat er hetzelfde gedoogbeleid voor geldt als voor bootdisks.

ff uppen, brb

edit: mijn centrino lappie heeft dat bestandje helemaal niet :?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 16:51 ]

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
ja, ik zou het file wel moeten hebben, zeg maar :(
daardoor start die service niet, en doet mijn wlan het niet.
als ik dan de software installeer, kan hij de service niet verwijderen, want het file is er niet.
Als ik hem dan opnieuw installeer, dan installeert hij niet goed, want het staat er al op. Dus, kip&ei. :/

Alvast bedankt!

ping 127.212.23.124

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
eh? da's lachen. :(
Nou, dan toch maar weer verder zoeken..

of ik ben heeel erg dom. dat zou ook heel goed kunnen.

[ Voor 37% gewijzigd door pjottum op 01-08-2004 16:52 . Reden: reactie op edit van gunhead ]

ping 127.212.23.124

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
En kun je alle gerelateerde zooi niet gewoon in het register verwijderen? Of uit de lijst lijst opstarten halen? :)

Verwijderd

misschien staat hij bij mij ergens anders, mijn laptop is nu vele gigs aan data aan het doorzoeken

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
hmnja. ik ga die hele reut wel weer de-installeren, dan die service weggooien, en dan kijken of het file er weer is. ik denk het niet :/

* pjottum is weer eens in staat windows te verketteren.

ping 127.212.23.124

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
op mijn centrino laptop is dat filetje ook nergens te vinden, dus hij is niet nodig als je een centrino wlan kaart hebt liijkt me

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Ik kan het ook niet vinden op mijn notebook.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
hmmm

ik heb alle verwijzingen ernaar uit de registry gepoetst, dus dan issie weg, toch? Dit na de-installatie. Daarna heb ik alles opnieuw erop gezet, en ... no go. (er is nu ook echt geen roammgr meer, maar hij dhcp't niet meer via het wlan, wel via het gewone lan, vaag)

Toch nog eens over nadenken, ik zie natuurlijk nu alweer op tegen de avond zut installeren om het systeem weer op orde te krijgen,

Ik ben inmiddels iets verder. Dit file zit in de oude drivers van intel, zoals die meegeleverd zijn. Ik ben natuurlijk al lang over op de nieuwe drivers van asus, daar zit het file niet meer in dus zal ie hem niet installeren.

Maar goed, nog steeds geen wlan en ik geef inmiddels bijna de hoop op met mijn huidige, verder prima werkende, installatie.

[ Voor 31% gewijzigd door pjottum op 01-08-2004 20:54 ]

ping 127.212.23.124

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
tsk.

Zie dit topic: pc krijgt geen ip van wireless router
Hier staat ook de oplossing: vul de wepkey in als hex en niet als de string die de hex genereerd.

grmbl. windows.. grrr..

[ Voor 7% gewijzigd door pjottum op 04-08-2004 12:03 ]

ping 127.212.23.124

Pagina: 1