I have usernames older than you.
Verwijderd
ff uppen, brb
edit: mijn centrino lappie heeft dat bestandje helemaal niet
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 16:51 ]
daardoor start die service niet, en doet mijn wlan het niet.
als ik dan de software installeer, kan hij de service niet verwijderen, want het file is er niet.
Als ik hem dan opnieuw installeer, dan installeert hij niet goed, want het staat er al op. Dus, kip&ei.
Alvast bedankt!
Nou, dan toch maar weer verder zoeken..
of ik ben heeel erg dom. dat zou ook heel goed kunnen.
[ Voor 37% gewijzigd door pjottum op 01-08-2004 16:52 . Reden: reactie op edit van gunhead ]
Verwijderd
* pjottum is weer eens in staat windows te verketteren.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
ik heb alle verwijzingen ernaar uit de registry gepoetst, dus dan issie weg, toch? Dit na de-installatie. Daarna heb ik alles opnieuw erop gezet, en ... no go. (er is nu ook echt geen roammgr meer, maar hij dhcp't niet meer via het wlan, wel via het gewone lan, vaag)
Toch nog eens over nadenken, ik zie natuurlijk nu alweer op tegen de avond zut installeren om het systeem weer op orde te krijgen,
Ik ben inmiddels iets verder. Dit file zit in de oude drivers van intel, zoals die meegeleverd zijn. Ik ben natuurlijk al lang over op de nieuwe drivers van asus, daar zit het file niet meer in dus zal ie hem niet installeren.
Maar goed, nog steeds geen wlan en ik geef inmiddels bijna de hoop op met mijn huidige, verder prima werkende, installatie.
[ Voor 31% gewijzigd door pjottum op 01-08-2004 20:54 ]
Zie dit topic: pc krijgt geen ip van wireless router
Hier staat ook de oplossing: vul de wepkey in als hex en niet als de string die de hex genereerd.
grmbl. windows.. grrr..
[ Voor 7% gewijzigd door pjottum op 04-08-2004 12:03 ]