heb een uur of wat gecaptured met een tv capture kaart, dit leverde een mpg bestand op van 26GB. pinnacle studio wilde er niet echt lekker mee werken dus heb ik een mpg splitter gedownload en m gesplitst in stukken van 2gb. Het laatste stuk is echter wel gewoon te openen in windows media player en helemaal af te spelen maar pinnacle studio loopt er op vast. Alle andere stukken slikte ie wel.
MPG repair heeft er ook moeite mee. Hij blijft op t schermpje van repairen staan zonder vooruitgang en zonder processorgebruik.
Wie heeft er ideeen? Ik hoef alleen maar van dit bestand t eerste kwartier af te knippen.
Heb virtual dub, tmpgenc en aviedit al geprobeerd. Volgens mij moet ik virtual dub mpeg2 hebben maar een zoektocht op google levert niks op.
MPG repair heeft er ook moeite mee. Hij blijft op t schermpje van repairen staan zonder vooruitgang en zonder processorgebruik.
Wie heeft er ideeen? Ik hoef alleen maar van dit bestand t eerste kwartier af te knippen.
Heb virtual dub, tmpgenc en aviedit al geprobeerd. Volgens mij moet ik virtual dub mpeg2 hebben maar een zoektocht op google levert niks op.