Toon posts:

.img tot ISO

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt gewoon niet! :( Ik heb al te veel gedaan, maar het lukt me gewoon niet. Op google vind ik ook geen zak. Ik wil een .img tot een iso maken en die dan branden. Met dvd decryptor kan het wel, maar als ik dat doe dan crashed mn computer :'( (!!) te vaag, al 4 keer. Weet iemand een simpele manier?

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Gewoon de extensie .img naar .iso veranderen werkt soms ook gewoon perfect ..

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe je dat, heb het geprobeerd. Naam veranderen werkt niet. :9

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

[google=img to iso] al eens geprobeerd?

Kom je bijvoorbeeld uit bij http://www.magiciso.com/

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Tofu
En je pc crasht volgens mij niet, je moet hem gewoon letterlijk een uur LATEN doen. Ik heb het ook vaak met .img 's

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-05 15:32

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

of met daemon tools de .img mounten als virtuele cd-drive en dan met nero naar .iso 'branden'

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
in XP
deze computer -> extra -> mapopties -> weergave -> extesies voor bekende bestandstypen weergeven

Verwijderd

Topicstarter
crashed niet, ik kan de muis niet meer bewegen. Of moet ik dan een uur wachten O-) hij gaat ook niet uit stand by

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

waarom zou je een .img willen omzetten tot een .iso en die dan weer branden?

Beide formaten zijn gewoon images en die zou je allebei moeten kunnen branden....

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Tofu
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 15:45:
crashed niet, ik kan de muis niet meer bewegen. Of moet ik dan een uur wachten O-) hij gaat ook niet uit stand by
Je echt een uur niks doen, tv kijken ofzo, is bij mij ook zo, op 2 verschillende pc's met verschillende img's

Verwijderd

Topicstarter
Nou een .img herkent nero niet, bij mij dan. Een .iso herkent ie wel. Deamon bv ook. En nero ook.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:57
LuNaTiC schreef op 01 augustus 2004 @ 15:46:

Beide formaten zijn gewoon images en die zou je allebei moeten kunnen branden....
Idd, gewoon mounten met Deamon tools/Alcohol 120% en dan een dvdkopie maken met als source de virtuele DVD-drive

What a fine day for Science! | Specs

• Tofu
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 15:47:
Nou een .img herkent nero niet, bij mij dan. Een .iso herkent ie wel. Deamon bv ook. En nero ook.
Heb je de manier die SmoothTweaker beschrijft geprobeert ?

Verwijderd

Je kan een .img direct branden vanuit bijv. Nero (alle bestandstypes selecteren) en anders als je em wilt omzetten naar .iso dan kan je het programma WInISO gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 15:49 ]

• Tofu
Huntor schreef op 01 augustus 2004 @ 15:47:
[...]

Idd, gewoon mounten met Deamon tools/Alcohol 120% en dan een dvdkopie maken met als source de virtuele DVD-drive
Of gewoon vanuit verkenner naar Nero's video map slepen en branden, maar dan moet je op je root schijf wel 5Gb vrij hebben

Verwijderd

Topicstarter
Huntor schreef op 01 augustus 2004 @ 15:47:
[...]

deomon herkent .img niet, bij mij dan. .iso wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 15:49 ]

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

W1LL3M schreef op 01 augustus 2004 @ 15:45:
of met daemon tools de .img mounten als virtuele cd-drive en dan met nero naar .iso 'branden'
of cdmage gebruiken is naar mijn weten gratis,althans de laatste keer dat ik het gebruikte

1 + 1 = 3

• Tofu
GOTTER schreef op 01 augustus 2004 @ 15:49:
[...]

of cdmage gebruiken is naar mijn weten gratis,althans de laatste keer dat ik het gebruikte
daemon tools is dat bij mijn weten toch ook ?

Verwijderd

Topicstarter
heb net exentie verandert, dat werkt niet. Nu ff de andere dingen proberen

Verwijderd

Topicstarter
WInISO werkt ook niet, herkent het bestand niet. Miss is dat bestand gewoon corrupt zou ook nog kunnen.

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-03 12:59
Ultra Iso kan .IMG bestanden met behulp van de convert optie opzetten naar .NRG, .BIN en .ISO.

( http://www.ezbsystems.com/ultraiso/ )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 15:54:
WInISO werkt ook niet, herkent het bestand niet. Miss is dat bestand gewoon corrupt zou ook nog kunnen.
WinISO zou een IMG wel moeten kunnen converteren naar ISO. Heb het vd week nog gedaan... dan zou het best kunnen dat die IMG corrupt is...

Verwijderd

Topicstarter
Ben het nu met magic iso aan het proberen, daar is ie nu mee bezig. Die lijkt het wel te doen. We shall see. Thmx voor alle replys iig _/-\o_

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 10:14

Reda

HA DO KEN

probeer anders alcohol of diskjuggler.

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 19:22
Daar kwam ik ook achter dat deamon tools niet met img werkt
maar daarvoor hoef je niet zo moeilijk te doen
je doet gewoon *.* en laat alle bestanden zien in de map waar je bent en je klikt de
img aan
Deamon laat hem in ! En klaar ben je.

And this !! Is to go even further beyond!!!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 23:40

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

WinISO is oude meuk, maar met UltraISO moet het zeker gaan lukken :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
hmmmz het is nu een ISO bestand, maar als je het laad in deamontools dan doet ie alsof ie leeg is :( hij is ook al 4.6 gig wat eigenlijk te groot is. Maar volgesmij moet ie toch echt werken!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe kom je erbij dat hij echt moet werken? Heb je de MD5 som gechecked op de download site? Heb je een officiele bron die een MD5 uitgeeft? Anders is dit topic redelijk nutteloos :)

[ Voor 35% gewijzigd door Spider.007 op 01-08-2004 17:10 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het backuppe maar hij is 4.6 zo groot is het bestand zegt ie. Maar als je op eigenschappen kijkt, dan is ie 4.37 gig. Nero denkt nu dat ie niet kan branden. 120% werkt niet. Is er een gratis proggie dat wel werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 17:14 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

als al die bekendere progjes zoals Nero, Alcohol én Daemon Tools het niet pakt (als je zeker weet dat je via *all files hebt geprobeerd), dan heb je echt hoogstwaarschijnlijk pech gehad en is je DVD corrupt (ervan uitgaande dat het een DVD is)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
maar ik wil toch nog even proberen om het te branden op een RWtje. Maar kan je niet iets in nero aan zetten dat ie toch gaat branden, met de kans dat niet alles erop past. Want de file is 4.37 gig. In eigenschappen. Maar als je der 1 keer op klikt dan zegt ie dat ie 4.6 gig is.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zo'n lang topic over zoiets stoms, en nog niks verder. Doe gewoon het volgende:

Download Daemon Tools en 'mount' hiermee je .IMG bestand. Daemon Tools emuleert een DVD-player, in Windows zie je dat je een schijf erbij hebt. Lukt het mounten en zie je de inhoud van het .IMG bestand (je DVD) die werkt is je bestand waarschijnlijk wel goed. Zo niet: Waarschijnlijk is je .IMG bestand kapot.

Nu je dit gemount hebt, lukt het je ook wel om branden: "Copy DVD" in Nero. Simpel.

Die 4.4 en 4.7GB grootten kan met meerdere dingen te maken hebben, negeer het.

[ Voor 10% gewijzigd door kamerplant op 01-08-2004 19:15 ]

🌞🍃

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

tofu schreef op 01 augustus 2004 @ 15:51:
[...]

daemon tools is dat bij mijn weten toch ook ?
klopt, maar met cdmage hoef je niet aan de gang met 2 apps, maar deze converteert direct en trekt niet weer een image van een gemounte image, dit laatste vind ik omslachtig, maar het kan wel...

1 + 1 = 3

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

LuNaTiC schreef op 01 augustus 2004 @ 15:46:
Ik heb zo vaak een .IMG gebrand die vervolgens als (onbruikbare) audio-cd werd herkent, als het al een werkbare cd werd, dat ik al mijn vertrouwen in .IMG bestanden heb verloren. Ik zet standaard iedere .IMG om met ISObuster.

http://www.smart-projects.net/isobuster/

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

'corrupte' dvd's zijn niet per definitie 'corrupt' ;)
Gewoon openen in Deamontools of met ISO buster en alle files naar de hdd copy'en in dan branden met nero :)

Dat werk thier heel vaak met 'corrupte' dvd's ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Pagina: 1