OK ik heb hier al een paar topics gevonden met de search, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Kan ik een soundblaster live digitaal of coaxiaal aansluiten. Ik dacht alleen maar digitaal. Maar goed zo ja hoe activeer ik dan dat ik het signaal over mijn digitale uitgang stuur ?
Het is de bedoeling dat ik hem op een surround reciever aansluit.
Nu heb ik daar een kabel voor nodig en heb er ook een gevonden, weet alleen niet of het de goede is.

TOSLINK VERBIND. 1M
Artikelnr.: 350040 - 8B
Prijs slechts 24,95 EUR
Toslinkstekker/ Toslinkstekker glasvezelkabel
www.conrad.nl
Ik krijg de link rechtstreeks naar het produkt niet goed
Is deze kabel voldoende of gaat het zowiezo niet werken vanwege mijn geluidskaart.
Sry voor deze vraag hij is denk ik al vaker voorbij gekomen, maar ik heb verschillende topics doorgelezen en de meeste gingen over een sb audigy.
alvast bedankt
Het is de bedoeling dat ik hem op een surround reciever aansluit.
Nu heb ik daar een kabel voor nodig en heb er ook een gevonden, weet alleen niet of het de goede is.

TOSLINK VERBIND. 1M
Artikelnr.: 350040 - 8B
Prijs slechts 24,95 EUR
Toslinkstekker/ Toslinkstekker glasvezelkabel
www.conrad.nl
Ik krijg de link rechtstreeks naar het produkt niet goed
Is deze kabel voldoende of gaat het zowiezo niet werken vanwege mijn geluidskaart.
Sry voor deze vraag hij is denk ik al vaker voorbij gekomen, maar ik heb verschillende topics doorgelezen en de meeste gingen over een sb audigy.
alvast bedankt

Digital Jack to Digital DIN and RCA Adapter - 3 Pole The adapter supports up to 4.1 sound.
Digital Jack to Digital DIN Cable - 4 Pole