Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Je geeft de reden al zelf aan
.. Idd om te voorkomen dat er van die 'wellus-nietus' discussie gaan onstaan.
En in punt 2 heb je ook gelijk... Lite mods moeten daar ook gewoon kunnen replyen denk ik
.
Totaal ander vraagje tussendoor... Kunnen lite mods overal sluiten of alleen in OTF
?
En in punt 2 heb je ook gelijk... Lite mods moeten daar ook gewoon kunnen replyen denk ik
Totaal ander vraagje tussendoor... Kunnen lite mods overal sluiten of alleen in OTF
Alleen OTF dus lijkt 't me niet zinvol om ze te laten replyen in het misbruik-forum.
"I sit in my room and imagine the future."
Lite mods kunnen alleen modden in het forum waarvoor ze zijn aangenomen. Zo kan Lord Daemon alleen modden in W&L, en Hlpdsk alleen in het Off Topic forum.
Maar twee notes:
- het lijkt me wel nuttig dat lite mods kunnen replyen
- mensen moeten in de topic naam het forum waar het over gaat zetten, nu moet ik alle posts gaan openen als mod van het Audio, Video en HiFi forum.
Jag
Maar twee notes:
- het lijkt me wel nuttig dat lite mods kunnen replyen
- mensen moeten in de topic naam het forum waar het over gaat zetten, nu moet ik alle posts gaan openen als mod van het Audio, Video en HiFi forum.
Jag
Het lijkt mij juist een beetje overbodig dat dat kan omdat de (vele) lite-modjes die zijn aangesteld zelf ook grootste deel van de tijd op het OTF rondzwerven en dus zelf al wel de foute topics eruit kunnen pikken.
Daarbij komt ook nog dat de regels van het OTF niet echt superduidelijk zijn en de bezoekers zelf niet echt goed kunnen bepalen wat misdaad is. De lite-modjes zijn juist aangesteld omdat die mensen dat juist wel goed kunnen zien (vanwege ervaring).
Maargoed 't maakt opzich vrij weinig uit of ze in het Misbruik-forum kunnen replyen of niet...
Daarbij komt ook nog dat de regels van het OTF niet echt superduidelijk zijn en de bezoekers zelf niet echt goed kunnen bepalen wat misdaad is. De lite-modjes zijn juist aangesteld omdat die mensen dat juist wel goed kunnen zien (vanwege ervaring).
Maargoed 't maakt opzich vrij weinig uit of ze in het Misbruik-forum kunnen replyen of niet...
"I sit in my room and imagine the future."