Toon posts:

[WSXGA+] Horizontale strepen door beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iep,
ik heb een dell latitude d800, met wsxga+ (breedbeeld dus); vroeger kon ik perfect divx'en afspelen met windows media player in full screen, dat ging goed.
als ik nu full screen divx (ook xvid) speel, zijn er horizontale strepen door mijn beeld, en het flikkert lichtjes.
ik heb sindsdien géén format gedaan, géén nieuwe codecs geinstalleerd, géén nieuwe media player; maar wel wat geprutst met de drivers van de videokaart: geforce4 go 4200: de énige drivers die goed werken op mijn latitude zijn de door dell meegeleverde, maar verouderde drivers. dit wordt bevestigd op andere forums...
zou het probleem aan de drivers van de videokaart kunnen liggen?
thanks

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 14:11 . Reden: (verkeerd type videokaart in startpost) ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah.. wat denk je zelf.. je hebt niets veranderd behalve de drivers; en nu heb je een probleem. Waar zou het probleem kunnen liggen? :D

Ik verplaats deze even naar het juiste subforum met een titeledit :)
[WSXGA+] DivX Full Screen > [WSXGA+] Horizontale strepen door beeld *
SA > VB

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 01 augustus 2004 @ 14:13:
Tjah.. wat denk je zelf.. je hebt niets veranderd behalve de drivers; en nu heb je een probleem. Waar zou het probleem kunnen liggen? :D

Ik verplaats deze even naar het juiste subforum met een titeledit :)
[WSXGA+] DivX Full Screen > [WSXGA+] Horizontale strepen door beeld *
SA > VB
ik had dus eerst de standaar dell-drivers; dan heb ik nieuwe nvidia drivers geinstalleerd; maar was daar niet zo tevreden over (ging minder goed met beamer) en heb dus weer de oorspronkelijke standaard dell-drivers geinstalleerd...?
netto: nuloperatie...

Verwijderd

Topicstarter
oké, heb het gevonden... je raadt nooit wat het probleem was:
ik had de instellingen van de videokaart op 'power savings' gezet, en daardoor kon ik niet vooruitspoelen in een divx, en kreeg ik de strepen.. en nu staat hij op 'balanced' en werkt het perfect!
ik vind het echt maar weird!
thx