Toon posts:

PC boot niet met 9600 PRO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje de 9600 PRO die werkte zonder problemen nou heb ik laatst er een VGA silencer opgezet die deed het gewoon goed gemonteerd. Toen ik de pc aandeed een paar dagen later en toen ging eten kwam ik terug en stond de pc uit :/ ik was verbaast ik start hem opnieuw op maar hij start niet meer :'( ik heb gekeken of alles goed vast zat dat was het geval goed gebruik van koelpasta niet te veel. Ik heb alles nog eens goed schoongemaakt met spiritus geen resten meer van koelpasta alles opnieuw gemonteerd maar de pc start nog steeds niet op geen brandvlekken e.d. te zien op de kaart, ik heb de kaart allee nog niet getest in een ander systeem dat gaik nog doen. Kan iemand mij helpen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 14:00 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Hoezo start hij niet op? Wat doe hij wel en wat doet hij niet? Wat zijn je overige specs?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zet de pc aan maar hij blijft dan meteen hangen het scherm doet het gewoon maar het scherm gaat niet van de stanby af en ik krijg totaal geen beeld . De core en het geheugen lopen gewoon op standaart waarde 400/600. de specs van men PC zijn P4 2,6 HT 512MB RAM P4P800-vm 80 Gig HD

Verwijderd

Topicstarter
De cooler doet het ook gewoon als ik de PC aanzet maar hij start gewoon niet mer op

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Welke voeding heb je? Misschien is het wel zo geweest dat tijdens dat je computer uit had laten staan je voeding overbelast is geraakt en eruit is geknalt.

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Kijk mij ram geheugen was laatst ook kapot ik dacht toen ook voedig maar is niet zo ik zit nu op men onboard vga dinges die heeft de P4P 800-vm dus de voeding is 350W en werkt naar behoren

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-08 10:26
Dus met je onboard vga kaart werkt t wel? als dat het geval is, is je 9600 dood denk ik,...
Pagina: 1