Toon posts:

Finlux, 72R100 breedbeeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan geen reviews vinden van deze breedbeeld tv. Volgens kieskeurig.nl is het een toppertje, maar na goed zoeken en lezen in GOT constateer ik dat er nogal wat problemen zijn geweest met het merk Finlux (vooral de ctw modellen).

Wie heeft/weet meer over dit model?

specs:
Gebruiksvriendelijke en supercomplete breedbeeld-TV met een beeldbuis van 72 cm en voortreffelijke 100 Hz-technologie voor een trillingvrij en haarscherp beeld! Grafische On-Screen-Display (icoontjes, logo´s) en automatisch zenderzoeksysteem. Verder met: • 99 voorkeuzezenders + 3 AV • ruisonder-drukking • teletekst Level 2.5 (2048 pag.) • beeld en teletekst naast elkaar te bekijken • ingebouwde games. Aansl.: 2 Scart, front-AV. Hxbxd: 55x82x58 cm. Zilverkleur.

Kan helaas niet dit toestel werkend zien, omdat deze bijna nergens wordt verkocht. Wordt wel veel online verkocht.

Ik wil de tv voornamelijk gebruiken voor XBOX (games en filmen).

Dus maak ik een goede keuze, of raden jullie toch een andere breedbeeld tv aan? Budget ligt rond 500 euro's

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Naar mijn weten zijn tv's van FinLux met Philips beeldbuis. (dat is dus wel goed) Toch zou ik in jouw geval voor een Sony gaan. Ik heb nu verschillende tv's gezien getest etc. en kwam tot de conclusie dat Sony tv's het beste zijn. Vooral de Trinitron beeldbuis is relax ;) Ook zit er bij de tv die ik uit eindelijk heb gekocht mogelijkheid voor 3 scart aansluitingen. Voor de rest is de afstandsbediening duurzaam in tegenstelling tot die van m'n broer en die van een vriend (LG/Philips)

[ Voor 31% gewijzigd door Reb87 op 01-08-2004 13:57 ]

Verwijderd

bin_jackson schreef op 01 augustus 2004 @ 13:56:
Naar mijn weten zijn tv's van FinLux met Philips beeldbuis. (dat is dus wel goed) Toch zou ik in jouw geval voor een Sony gaan. Ik heb nu verschillende tv's gezien getest etc. en kwam tot de conclusie dat Sony tv's het beste zijn. Vooral de Trinitron beeldbuis is relax ;)
Naar mijn mening is Sony ook wel het beste maar ik denk dat dat niet binnen het budget van de TS ligt.

• Reb87
  • Niet online
Mja, als je puur naar het geld kijkt en voor het minst een grote tv wilt dan kan je wel voor een Finlux of ander budget merk gaan. Ze zijn qua beeldbuis/andere hardware onderand gelijk aan Philips... :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tot nu toe ook altijd A-merk producten gekocht, maar door de ervaringen van gebruikers op www.kieskeurig.nl ben ik gaan twijfelen. Is natuurlijk wel een gunstige prijs _/-\o_

maar aan de andere kant ben ik ook niet echt overtuigd van de ervaringen van kieskeurig, aangezien de meeste postings van "huisgebruikers" afkomstig zijn en niet van een echte tweaker :)

• Reb87
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 14:05:
maar aan de andere kant ben ik ook niet echt overtuigd van de ervaringen van kieskeurig, aangezien de meeste postings van "huisgebruikers" afkomstig zijn en niet van een echte tweaker :)
Precies :P Niet dat die goedkopere merken slecht zijn, maar ze zijn gewoon niet zo duurzaam 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Reb87 op 01-08-2004 14:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
welke A-merken rond mijn prijsklasse zouden jullie dan aanraden? Of moet mijn budget weer eens omhoog 8)7

moet wel een 100 hz zijn, want 50 hz kunnen mijn ogen niet aan....

Als iemand toch goede ervaringen heeft met finlux, of deze tv thuis heeft, bring it on :9

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 14:31 ]

• Reb87
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 14:28:
welke A-merken rond mijn prijsklasse zouden jullie dan aanraden? Of moet mijn budget weer eens omhoog 8)7

moet wel een 100 hz zijn, want 50 hz kunnen mijn ogen niet aan....

Als iemand toch goede ervaringen heeft met finlux, of deze tv thuis heeft, bring it on :9
Er staat beneden hier een Finlux bakkie, meteen na de garantie van een jaar was tie stuk :9 Gelukkig was de winkel nog zo vriendelijk om hem gratis te maken. Je kan het best je budget verhogen en uiteindelijk voor een Sony gaan man :) Dan weet je zeker dat je iets goeds hebt.
Pagina: 1