Hmpff, ik moet nog even een paar daagjes wachten op mijn nieuwe monitor, maar ik wou graag nog wel even gebruik maken van mijn pc.
Ik had in ati control panel de refreshrate van mijn monitor voor de grap es op 30hz gezet. Mijn monitor sprong meteen op stand-by. Dat is normaal, dat doet ie ook altijd als ie een te hoge reso of refreshrate voor zijn kiezen krijgt.
Monitor springt niet meer terug dus ik boot windows in vga modus en installeer de ati-drivers opnieuw.
Weer geen beeld.
Ik ga dus maar in de vga modus een beetje klooien met de instellingen, mijn bevindingen:
32bit werkt.
75hz werkt.
Alle resoluties boven 640x480: Failed
Lage refreshrate en hogere reso: Failed
Alles nog es opnieuw geprobeerd met specefieke monitor drivers geinstalleerd: Failed.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn resolutie nu weer omhoog zet?? Want ik heb jaren lang op dit ding gewerkt 1024x786@75hz
Ik werk op een ati readon 9800 pro@ xt
Omega drivers: Nieuwste
Beeldbuis is Hewlet Packard Ultra Vga 1280 17"
Abit an7
xp 3200+
Ik had in ati control panel de refreshrate van mijn monitor voor de grap es op 30hz gezet. Mijn monitor sprong meteen op stand-by. Dat is normaal, dat doet ie ook altijd als ie een te hoge reso of refreshrate voor zijn kiezen krijgt.
Monitor springt niet meer terug dus ik boot windows in vga modus en installeer de ati-drivers opnieuw.
Weer geen beeld.
Ik ga dus maar in de vga modus een beetje klooien met de instellingen, mijn bevindingen:
32bit werkt.
75hz werkt.
Alle resoluties boven 640x480: Failed
Lage refreshrate en hogere reso: Failed
Alles nog es opnieuw geprobeerd met specefieke monitor drivers geinstalleerd: Failed.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn resolutie nu weer omhoog zet?? Want ik heb jaren lang op dit ding gewerkt 1024x786@75hz
Ik werk op een ati readon 9800 pro@ xt
Omega drivers: Nieuwste
Beeldbuis is Hewlet Packard Ultra Vga 1280 17"
Abit an7
xp 3200+