[IE] ActiveX 'interactie met andere gedeeltes' waarschuwing*

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08 18:49
Hallo,

Bij het openen van willekeurige internet pagina's krijg ik regelmatig de volgende foutmelding.

Een Acktive-X Bestruingselement op deze pagina kan
onveilig zijn in de interactie met andere gedeeltes van
de pagina. Wilt u deze interactie toestaan?
Ja Nee

Als ik ja zeg dan kan ik voor de rest van de tijd gewoon internetten. ook als ik IE opniew open. Maar zogouw ik de pc opniew opstart af afmeld en aanmeld, Krijg ik deze "fout"melding weer opniew.

Ik heb op google een beetje lopen zoeken maar ik kan nergens een active x besturrings element vinden. wel allemaal andere programma's maar na het installeren en bestuderen van deze programma's kom ik er nog niet uit.

Ook als ik nee slecteer in de melding schiet ik hier niets mee op. Hij laat de pagina dan gewoonweg niet zien.

Heeft iemand hier mischien ervaring mee.

Windows XP Pro
Office XP
IE 6.0.2600.0000
Geen extra plugins alleen java en flash.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Bekijk je IE instellingen eens wat beter? Volgens mij zit er ergens een optie om cross-site interactie wel of niet toe te staan. Dat zal je zelf uit hebben geschakelt :)

Verder horen IE problemen in SA aangezien ze niets met Windows te maken hebben :)

[Active X besturrings element (onveilige interacktie) > [IE] ActiveX 'interactie met andere gedeeltes' waarschuwing*
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate