#@@$@#$#@$#@ ik heb dat ding 3 dagen en het word steeds erger... steeds als ik een 3d spelletje wil spelen loopt ie midden in het spel vast. mijn beeld valt uit en de monitor zegt dattie geen signaal meer heeft. onder mechwarrior4 kan ik zelf nog schieten [hoor ik aan het geluid als ik op een knopje druk]
maar onder halflife loopt ie echt vast. de resetknop doet het altijd nog.
ik heb een v7700 32mb op een bh6-rev1.0 met een celeron633@950[die stabiel is] in een 250watt aopen kast
ik heb de hele tijd met de 6.49 beta drivers gewerkt.. net even de officiele 6.31 geprobeert... en liep even snel vast [zo niet sneller]
het verrmde is... soms na een half uur ofzo... en soms meteen.... en het maakt hem niks uit of er meer models in de buurt zijn ofzo....
maar onder halflife loopt ie echt vast. de resetknop doet het altijd nog.
ik heb een v7700 32mb op een bh6-rev1.0 met een celeron633@950[die stabiel is] in een 250watt aopen kast
ik heb de hele tijd met de 6.49 beta drivers gewerkt.. net even de officiele 6.31 geprobeert... en liep even snel vast [zo niet sneller]
het verrmde is... soms na een half uur ofzo... en soms meteen.... en het maakt hem niks uit of er meer models in de buurt zijn ofzo....