is mu gf2 nu al kapot?

Pagina: 1
Acties:

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
#@@$@#$#@$#@ ik heb dat ding 3 dagen en het word steeds erger... steeds als ik een 3d spelletje wil spelen loopt ie midden in het spel vast. mijn beeld valt uit en de monitor zegt dattie geen signaal meer heeft. onder mechwarrior4 kan ik zelf nog schieten [hoor ik aan het geluid als ik op een knopje druk]
maar onder halflife loopt ie echt vast. de resetknop doet het altijd nog.

ik heb een v7700 32mb op een bh6-rev1.0 met een celeron633@950[die stabiel is] in een 250watt aopen kast

ik heb de hele tijd met de 6.49 beta drivers gewerkt.. net even de officiele 6.31 geprobeert... en liep even snel vast [zo niet sneller]

het verrmde is... soms na een half uur ofzo... en soms meteen.... en het maakt hem niks uit of er meer models in de buurt zijn ofzo....

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan het niet zijn dat ie gewoon te warm wordt?

Verwijderd

jah dat ligt volgens mij aan warmte (overgeklokt/koeler verkeerd vast)

Verwijderd

Wat voor'n mobo(=chipset) heb je?

• slacksoff
te warm?
hij heeft er zon std cooler op dat is zon klein orb ding. lijkt me vreemd.. want die dingen worden toch echt wel getest... en hij is onoverclocked..

chipset: BX [bh6 rev1.0 is een van de bekendste bx borden] met de nieuwste bios trouwens [anders wou die celeron der niet op]

owja... hij word rond de 40 graden max in mijn asus displaydoctor.

zal ik hem maar gewoon ruilen voor een nieuwe? of vermoeden jullie dat het misschien toch iets anders in mijn systeem is?

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:28

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Ik ben niet echt bekend met het mobo, maar kan ie wel agp4x aan?
Anders ligt daar misschien het probleem en moet je de kaart met nvmax effe op agp2x zetten?
Veel Succes

If it bleeds, it can be killed!

• slacksoff
BX heef 2x agp maximaal.... en men aperture size staat op 32.. wie weet helpt dat.

64 was onstabieler.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Misschien kan je voeding het net niet aan.

• handige_harrie
  • Laatst online: 29-08 11:57

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Die AGP-snelheid gaat toch automatisch op 2x werken als je mobo 4x niet aankan, dit mag ik toch hopen want ik denk dat er genoeg mensen zijn die dit soort dingen als AGP 2x/4x niet eens weten.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:24
Heb iets soortgelijks met me millenium gehad, reinstall windhoos was oplossing. de powermanagement was ziek aan het doen

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

side band adressing uitzetten en fastwrites uitzetten, verder kun je proberen je IO voltage van 3.3 naar 3.5 te zetten, hoger kan! maar niet aangeraden....

AGP aperture size minimaal op 64mb zetten, als je met meer dan 128mb geheugen draai kan je zonder probs hoger dan 64mb gaan

Mzzls ShaDoW

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad, met een BX chipset en GF2. Mijn probleem was opgelost nadat ik mijn AGP op 1x had gezet.

Ik heb hiervoor het proggie Getune gebruikt.
(kan je downen vanaf www.tweakfiles.com)

SUC6 en ik hoop dat het bij jouw ook werkt!!

• slacksoff
thx iedereen! ik ga dat proggie ff proberen. en anders berng ik hem morgen terug.... probeer ik het weer... en als ie dan niet werks wil ik mu geld terug en wacht ik wel op iets mooiers :-))

• slacksoff
humz... nou het lijkt te werken. THX!

maar het vreemde is.... het werd steeds erger... eerst alleen in mechwarrior4.... toen opeens ook in counterstrike... en toewn zelfs colin mcrae 2 en nfs4...

net effe gecounterstriked... leip perfect op 1024.

dus agp1x is goed genoeg... 2x geeft je een 5% performance boost en 4x is VOLKOMEN nutteloos

toch post ik nog effe een topic of 1x toch nog nadelen heeft... maar zo te zien... BETORZ!
Pagina: 1