Het is nogal verdrinken in de search, en imho is dit een vraag die enkel nu kan beantwoordt worden, en dus niet enkele weken geleden in een ander topic..
Ik heb reeds gebeld naar Vandenborre, maar blijkbaar is hun contract met Apple tijdelijk verbroken (mooie timing
), en ik vroeg me nu af waar ik nog het meeste kans heb om een iPod Mini in mijn handjes te krijgen...
Als het even kan ook in West-Vlaanderen, want ik ga niet 4 uur trein ofzo doen
Ik heb al gekeken op de Apple site (kan je alle Apple verkopers zoeken), maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat bepaalde winkels geen iMac's enzo verkopen, maar wel iPod's, en die zullen wsl niet in die lijst vermeld staan...
Ik zoek dus mensen die reeds een iPod Mini gekocht hebben, of er ernstig naar op zoek zijn, en me kunnen helpen met goede winkels waar dit prachtig ding te koop is
Ik heb reeds gebeld naar Vandenborre, maar blijkbaar is hun contract met Apple tijdelijk verbroken (mooie timing
Als het even kan ook in West-Vlaanderen, want ik ga niet 4 uur trein ofzo doen
Ik heb al gekeken op de Apple site (kan je alle Apple verkopers zoeken), maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat bepaalde winkels geen iMac's enzo verkopen, maar wel iPod's, en die zullen wsl niet in die lijst vermeld staan...
Ik zoek dus mensen die reeds een iPod Mini gekocht hebben, of er ernstig naar op zoek zijn, en me kunnen helpen met goede winkels waar dit prachtig ding te koop is
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen