boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Ik denk niet dat Vandenborre het contract heeft onderbroken met Apple want hun maken onderdeel uit van een internationaal concern en de Nederlandse tak (BCC) levert gewoon de iPod mini...
Toen ik belde naar Vandenborre zei die man (hij klonk alsof hij wist waarover hij sprak) dat Vandenborre tijdelijk geen Apple-producten meer verkoopt, omdat er problemen zijn tussen beide firma's... Of dat nu enkel in België is enzo, dat weet ik niet, maar waarom zou hij liegen?Dennis schreef op 01 augustus 2004 @ 10:35:
Ik denk niet dat Vandenborre het contract heeft onderbroken met Apple want hun maken onderdeel uit van een internationaal concern en de Nederlandse tak (BCC) levert gewoon de iPod mini...
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Verwijderd
In Gent is er een Apple reseller en anders kan je gewoon via de Apple site bestellen, toch?
Nevermind, Fnac heeft ze binnen in alle kleurtjes, en sta nu op het punt om te vertrekken... 
thx sambuca voor de tip, had niet aan de Fnac gedacht...
thx sambuca voor de tip, had niet aan de Fnac gedacht...
[ Voor 25% gewijzigd door Boegel op 02-08-2004 15:41 ]
Verwijderd
er zit anders een Apple store in antwerpen aan het plein waar ook de vogeltjesmarkt werd gehouden.
Voila, ik heb mijn iPod Mini, gehaald in de Fnac in Gent... Daar hadden ze nog alle kleurtjes binnen (minstens 1 per kleur)... Vanavond effe dat ding opladen, en morgen eens duchtig testen
Pagina: 1