[iPod mini] waar beschikbaar in België ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Topicstarter
Het is nogal verdrinken in de search, en imho is dit een vraag die enkel nu kan beantwoordt worden, en dus niet enkele weken geleden in een ander topic..
Ik heb reeds gebeld naar Vandenborre, maar blijkbaar is hun contract met Apple tijdelijk verbroken (mooie timing :p), en ik vroeg me nu af waar ik nog het meeste kans heb om een iPod Mini in mijn handjes te krijgen...
Als het even kan ook in West-Vlaanderen, want ik ga niet 4 uur trein ofzo doen :+

Ik heb al gekeken op de Apple site (kan je alle Apple verkopers zoeken), maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat bepaalde winkels geen iMac's enzo verkopen, maar wel iPod's, en die zullen wsl niet in die lijst vermeld staan...

Ik zoek dus mensen die reeds een iPod Mini gekocht hebben, of er ernstig naar op zoek zijn, en me kunnen helpen met goede winkels waar dit prachtig ding te koop is :*)

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14
Ik denk niet dat Vandenborre het contract heeft onderbroken met Apple want hun maken onderdeel uit van een internationaal concern en de Nederlandse tak (BCC) levert gewoon de iPod mini...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel

Boegel

just boegel

Topicstarter
Dennis schreef op 01 augustus 2004 @ 10:35:
Ik denk niet dat Vandenborre het contract heeft onderbroken met Apple want hun maken onderdeel uit van een internationaal concern en de Nederlandse tak (BCC) levert gewoon de iPod mini...
Toen ik belde naar Vandenborre zei die man (hij klonk alsof hij wist waarover hij sprak) dat Vandenborre tijdelijk geen Apple-producten meer verkoopt, omdat er problemen zijn tussen beide firma's... Of dat nu enkel in België is enzo, dat weet ik niet, maar waarom zou hij liegen?

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14
Dat klinkt inderdaad wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Gent is er een Apple reseller en anders kan je gewoon via de Apple site bestellen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fnac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel

Boegel

just boegel

Topicstarter
Nevermind, Fnac heeft ze binnen in alle kleurtjes, en sta nu op het punt om te vertrekken... >:)
thx sambuca voor de tip, had niet aan de Fnac gedacht...

[ Voor 25% gewijzigd door Boegel op 02-08-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit anders een Apple store in antwerpen aan het plein waar ook de vogeltjesmarkt werd gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel

Boegel

just boegel

Topicstarter
Voila, ik heb mijn iPod Mini, gehaald in de Fnac in Gent... Daar hadden ze nog alle kleurtjes binnen (minstens 1 per kleur)... Vanavond effe dat ding opladen, en morgen eens duchtig testen :>

Pagina: 1