hey,is er misschien iemand die deze videokaart ook heeft en zo ja , loopt die kaart bij jou wel goed , bij mij in ieder geval niet . games haperen of slaan vast. heeft iemand hier een oplossing voor???
vertel eens wat meer over de rest van je systeem, en wat voor drivers. Beetje weinig info.
MBP 5,1
Is je kaar misschien te warm? Heb je artifacts? Voel eens aan de heatsink of deze warm is.
MBP 5,1
welke games haperen en slaan vast? op wat voor instellingen speel je? (het is namelijk geen superkaart waarbij je kan gaan verwachten dat je bijv. FarCry met full detail kan gaan draaien!)
kaart is wel warm maar niet overdreven heet. en heb ook geen artifacts gehad tijdens het spelen.heatsink voelt ook goed aan. ik speel bijv. sof 2 nfsu en call of duty..
Je kunt ook eens een omega driver proberen, of een andere driver van ati.
Heb je ook al een nieuwe windows install gedaan?
Heb je ook al een nieuwe windows install gedaan?
MBP 5,1
of gewoon format c en instaleer ook direct x 9.0 c
1337
heb directx 9c geinstaleerd , en ben daarna heb ik nfsu gespeeld en vooralsnog niet blijven hangen of gehaperd , ik denk dat dit heeft geholpen.... THNX.
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Volgende keer eerst zelf op zoek gaan naar oplossingen ipv gelijk een topic openen
Volgende keer eerst zelf op zoek gaan naar oplossingen ipv gelijk een topic openen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()